Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing köpa våtdräkt??

• köpa våtdräkt??

Publicerad av luxor på 22 augusti, 2004 vid 08:37

hösten har snart blåst hit och med den kylan. då jag redan börjat frysa i min 2,5 mm b-dräckt, känner jag att en varm våtdräckt är ett måste för hösten/vintern. frågan är då, vad ska ja köpa för våtdräkt? vore även bra med lite tips på bra internetbutiker som säljer just våtdräkter mm.

anonym-anvandare svarade 20 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • mrmille

Medlem
    22 augusti, 2004 vid 09:36

köp en pyro torrdräkt istället

• luxor

Medlem
    22 augusti, 2004 vid 10:06

njaa vill nog inte ha en torrdräkt. e inte dom lite klumpiga, å inget vidare på sommrarna lr, å dyra e dom väl me ??

• bohm

Medlem
    22 augusti, 2004 vid 10:08
  • anonym-anvandare

Medlem
    22 augusti, 2004 vid 19:04

Gå in på http://www.orebroactionsport.com
    har bra och varma dräkter. Tror dom har lite rea på priserna som står där.

• patrikol

Medlem
    22 augusti, 2004 vid 19:26

Kör själv med en 5/4/3 dräkt hela vintern funkar utmärkt som ett billigare alternativ än torrdräkten som tyvärr är svin dyr. Dessutom så är det ganska många som har problem med läckage. Det behöver du inte bry dig om i våtdräkt ju! Så har du gott om stålar köp torrdräkt annars köp en våtdräkt.

• kitesweden

Medlem
    22 augusti, 2004 vid 19:28

Pyron är inte klumpig, är endast ett skalplagg som du kan få att sitta hur tajt som helst.
    /Mvh Lars

• samhansson

Medlem
    22 augusti, 2004 vid 21:03

Lars!
    Jag ska beställa ett gäng nu till vintern, hör av mig när ja vet hur många…

• kitesweden

Medlem
    22 augusti, 2004 vid 21:33

Coolt (kommer det inte att bli wink.gif ), vi har det mesta i lager så hör av dig så fixar vi en bra deal !

• anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2004 vid 06:46

Hör av dig till mig om du vill ha Pro-limmit.Kommer att ta hem dräkter, skor & handskar i höst till riktigt bra pris

Peter
    070-3993027
    langens-kite@umea.com

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA