Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köpa våtdräkt i Örebro-Karlstad trakten??????

• Köpa våtdräkt i Örebro-Karlstad trakten??????

Publicerad av anonym-anvandare på 22 juli, 2004 vid 09:07

Finns det nån återförsäljare av våtdräkter i Karlstad eller Örebro trakten?
    Eller måste man pallra sej ner till västkusten för att få prova till sej en passande dräkt?
    mvh Per

nikke svarade 20 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • rambo_johnson

Medlem
    22 juli, 2004 vid 09:11

finsn d inga dykstores där uppe?

• anonym-anvandare

Medlem
    22 juli, 2004 vid 09:51

hmmm tror att det kanske finns en dykaffär, men man vill ju inte surfa runt i en 7mm dykardräkt pricis laugh.gif men dom kanske har andra dräkter oxå….jag får kolla runt lite.
    Ingen annan som vet nått ställe här?
    /Per

• pjoter

Medlem
    22 juli, 2004 vid 11:09

hrumpf! precis som det skulle va nåt fel på en 6,5mm dykdräkt. rörligheten e jättebra! du fryser aldrig å du har dragkedjan på rätt sida. sådeså!
    eller nåt.
    men en dykaffär måste ju kunna ta in andra. många tillverkare gör ju både och.

• anonym-anvandare

Medlem
    22 juli, 2004 vid 11:21

I Karlstad kan du köpa/prova våtdräkter hos http://www.airsealand.se och http://www.dykmagasinet.se

• mrmille

Medlem
    22 juli, 2004 vid 11:40

snoka in på intersport eller stadium. Dom brukar sälja allt från NielPryde till RipCurl o warp smile.gif

• lafleur

Medlem
    22 juli, 2004 vid 12:44

Jag har en beg Neil pryde.
    långa ben och korta armar. Kan inte ha den för jag är allergisk mot Neopren. frown.gif Använd typ 5 gånger.

Jag vill ha 700kr.
    MT Passar allt mellan 175-185cm, 70-77kg

1300kr för den på surfers paradise

Den mittersta på bilden.

• lafleur

Medlem
    22 juli, 2004 vid 12:46

Det finns även nya för 1400kr på Marin och fritid ute vid aspholmen i Örebro

• anonym-anvandare

Medlem
    22 juli, 2004 vid 13:31

One Off i Karlstad har dräkter.

• nikke

Medlem
    22 juli, 2004 vid 20:19

Räddaren i nöden är här! grin.gif One Off har våtdräkter, tyvärr nada sortiment men man kan beställa ripcurl av dem, Stadium har zkinz som suger apa och dykmagazinet har väl torr/våtdräket som man kan dyka i typ. Köpte ny våtdräkt i höstas av SEAFUN i Gävle, där kunde man prova i alla fall men du får nog vända dig söderut misstänker jag!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köpa våtdräkt i Örebro-Karlstad trakten??????

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.