Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Köpa våtdräkt runt Lund

• Köpa våtdräkt runt Lund

Publicerad av m_robban på 3 april, 2008 vid 21:00

Hej
    Jag är hyffsat nyinflyttad i Lund och har tänkt prova kitesurfing. Kan tyckas som att man börjar i fel ände men har tänkt börja med att köpa våtdräkt. Jag har hittat Robbans surf och sport i Malmö. Men finns det några fler butiker? Jag vill prova så att dräkten sitter bra innan jag köper, därför mest intresserad av butiker med många dräkter hemma.
    /Robert

m_robban svarade 16 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • call3

Medlem
    3 april, 2008 vid 21:42

Välkommen!

Tycker det låter som en bra plan.

Någon som ger en super service före, under och efter köpet är Kent på OnTopSport.
    Brukar gå bra att göra besök hos honom(Malmö) så skicka ett mail eller ring honom även om han kan vara svår att fåtag i ibland.

Själv kör jag, min bror och en kompis med Mystic Razor SL 6/5/3 och den har jag kört med hela vintern.. funkar kanon även om Kent tycker det är en vindsurfing dräckt 🙂 (bara för vi inte köpte den hos honom hehe), men den blir nog för varm när det är över 15-18 grader i luften..

Bor 4min från robban och har varit inne där nån gång, han har NeilPryde och Billabong. Han ger också bra service, du kommer att komma hem med något! 🙂

/Calle

• djevulen

Medlem
    5 april, 2008 vid 16:45

kolla även med http://www.onwater.se/

• pjoter

Medlem
    9 april, 2008 vid 19:17

man bör veta vad man vill/inte vill ha innan man ger sig in till robban i limhamn. han är en riktig krängare å är man inte bestmd med vad man vill ha så kan man komm därifrån med både de ena å andra. Men har rätt ok grejer och priser annars.

rekommenderar dock helt klart Kent på ontop, och killen på onwater var också trevlig å hjälpsam då jag var där.

• brushanen

Medlem
    13 april, 2008 vid 19:59

Kent på Ontop har fina dräkter, Mystic. Eller så väljer man orginalet, O´Neill. Meddela längd och vikt så ger jag dig en offert.
    Mvh
    Robert

• m_robban

Medlem
    22 april, 2008 vid 15:36

Tack för alla svar. Jag åkte till Robban i Limhamn några dar efter inlägget och köpte en nielpride 3000 series.

/Robert

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Köpa våtdräkt runt Lund

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.