• Publicerad av snaffe på 25 oktober, 2014 vid 14:26

Verkar som det är dött på köpforumet. Är ute efter en Straboard flare 91. Finns det någon som vill bli av med en sån:)

snaffe svarade 10 år sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • bicless

Medlem
    25 oktober, 2014 vid 18:03

Jag kan fixa bra pris på en ny om du inte hittar nån beg, bara maila info(at)surfspot.se för en bra offert.

• snaffe

Medlem
    26 oktober, 2014 vid 08:45

Tack, det ska jag göra. Tror dock tyvärr att en ny är utanför min budget.

• kinetic

Medlem
    26 oktober, 2014 vid 09:13

Snaffe: Kanske en custom? Om du väntar till våren så hinner “min” custom tillverkare förmodligen få tag i, och “mäta upp” 2015 års Flare o kan således göra nån form av kopia, där det även finns utrymme för “egna ändringar” om så önskas :). Priset låter jag vara osagt, beror på material val, men en planka i “Full carbon” med Textreme ovansida är inte farligt dyr. Är det intressant kan jag kolla upp vad den kan kosta (inkl bag o frakt). Annars har Mattias på http://www.r-a-d.se rätt goa brädor….
    Triton135.png
    WildRide85+%5B1280x768%5D.png

• snaffe

Medlem
    26 oktober, 2014 vid 14:32

Vill nog ha orginalet:)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.