Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Köpes en bra sjua…, ej äldre än -07
-
Köpes en bra sjua…, ej äldre än -07
Publicerad av eddie på 24 juli, 2008 vid 05:51Kite only
Helst Rebel eller Vegas.
mjersen svarade 16 år, 7 månader sedan 11 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Har en swbl 3, 6:a för 5sprak, kite only! 0706842270! använd 4 ggr. Eller en kompett swbl 3, 8:a för 7500! Nästan ny den mä. Bare ring!/mange
-
Best yarga 07 är en grym kite.
Slängde upp brorsans 05a raven 8m2 i 12ms (16 i byarna) och kunde knappt hålla den (väger ca 60-65kg). Byte direkt efter till yargan för att testa den, va hur stabil som helst. Grym depower och massor av kraft när man behövde den… Snabb som ett as va den oxå! -
Jag har en 10m² Vegas som är kluven på mitten. Om du bara lagar den lite grann så har du en toppenkite som motsvarar en sjua. Vid snabb affär får du bommen med trasslade linor på köpet.
-
nordstedt;484847 wrote:Jag har en 10m² Vegas som är kluven på mitten. Om du bara lagar den lite grann så har du en toppenkite som motsvarar en sjua. Vid snabb affär får du bommen med trasslade linor på köpet.
Kanon!
9000?Har vi en deal?
-
mjersen;484919 wrote:ja bjuder 10lax
Går till marre för 10 lakan. Tyvärr blir det ingen pump eller väska men det behövs knappast till en sådan läcker kite!
-
Har en Flexifoil Firestorm kite only… använd typ 5 ggr… mint condition.. hör av dig om du är sugen
-
Spara pengar och köp denna istället:
EH Wave 7:a, 2005. Om du inte måste ha en bow så blir denna din för 1000 kr, slänger med en 2005 Naish bom också, inkl linor för 200 kr extra.
saknar 2 av de näst minsta bladdrarna – de fick blev reservdelar till mina andra kites…så de får du fixa nya. Best bladdrar passar bra.
Som ny…inga skador och crispig i tyget fortfarande.
070-605 11 97
-
@JonasM 485067 wrote:
Spara pengar och köp denna istället:
EH Wave 7:a, 2005. Om du inte måste ha en bow så blir denna din för 1000 kr, slänger med en 2005 Naish bom också, inkl linor för 200 kr extra.
saknar 2 av de näst minsta bladdrarna – de fick blev reservdelar till mina andra kites…så de får du fixa nya. Best bladdrar passar bra.
Som ny…inga skador och crispig i tyget fortfarande.
070-605 11 97
Jag kan knappt bärga mig…
-
EH, det är fina grejor det…förstår att du blir upphetsad. Eftersom det är en liten kite så får den tom plats i sängen!
-
köp min sprillans ny (aldrig lämnat väskan) 14 rhino 07, så kan du sy ihop 2st 7or om du klipper dne i mitten 😀 7laaaaaaax
-
Klart att man blir lite upphetsad av en så bra deal!
Ingen som har en Best Waroo 14-17m med lika bra deal?
-
MEN ä det ingen som har billig tysk sprit eller öl till salu då?
Logga in för att svara.