-
KÖPES: Maui Sails TR? 11 kvm
Halloj, jag söker ett beggat TR-segel på 11 kvm i hyfsat skick. Från TR4 och uppåt. Har mast och bom.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › KÖPES: Maui Sails TR? 11 kvm
Halloj, jag söker ett beggat TR-segel på 11 kvm i hyfsat skick. Från TR4 och uppåt. Har mast och bom.
Kolla med Surfspot de hade ett inne sist jag var där dock lite osäker på storlek
Tack, men jag har fått ett bra napp, förstår dock inte hur jag ska ta bort inlägget under Redigera/Ta bort…
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › KÖPES: Maui Sails TR? 11 kvm
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.