Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Köpes: Powervåg / Frestyle linje 4.5-5.0-5.7-6.4

• lajvarn

Medlem
    28 april, 2008 vid 13:55

det stör inte mig alls att du skriver här, men jag har fått riktigt bra respons på mina inlägg på köpesforumet.

• jeppo_f

Medlem
    28 april, 2008 vid 14:46

Jag har en våglinje till salu:
    http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php/product/17032/cat/13

Inte riktigt exakta storlekarna du vill ha, men kanske close enough?

/jeppo

• slim_jim

Medlem
    28 april, 2008 vid 14:51

Jag har sett din annons men jag är rätt kinkig vad det gäller storlekarna, framförallt 5.0 och 5.7 som är de jag kör mest….

• callep

Medlem
    28 april, 2008 vid 14:56

jag har en challenger linje från 2007 på 4.0 4.5 5.0 5.7 om du är intresserad slå skicka ett p.m

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Köpes: Powervåg / Frestyle linje 4.5-5.0-5.7-6.4

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.