Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Köpes speedbräda 48-51cm
-
Köpes speedbräda 48-51cm
Publicerad av bjornen på 3 juli, 2012 vid 06:19Någon som har en beggad speedbräda bredd 48-51 till salu? Helst årsmodell 2010 eller nyare.
ferner svarade 12 år, 4 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Ja man måste ju prova sig fram till det man gillar 🙂 Fast jag har ju bara bytt ca47 och falcon speed så det finns fler å testa. Ca47 skulle jag nog så här i efterhand behållt för den är ju go. Nu vill jag komplettera mistral 41 med en större för 6,2 – 7,0
-
Bjornen;692359 wrote:Ja man måste ju prova sig fram till det man gillar 🙂 Fast jag har ju bara bytt ca47 och falcon speed så det finns fler å testa. Ca47 skulle jag nog så här i efterhand behållt för den är ju go. Nu vill jag komplettera mistral 41 med en större för 6,2 – 7,0
Beställ en Mistral 47 det kommer du inte ångra
-
Bjornen;692359 wrote:Ja man måste ju prova sig fram till det man gillar 🙂 Fast jag har ju bara bytt ca47 och falcon speed så det finns fler å testa. Ca47 skulle jag nog så här i efterhand behållt för den är ju go. Nu vill jag komplettera mistral 41 med en större för 6,2 – 7,0
Eller köp tillbaka din SP 47 som nu är lagad i nosen med riktigt kol;-) Du kan få med boardbag också;-)
-
Bjornen;692420 wrote:Gammal kärlek rostar aldrig 🙂 Tack Henrick!
Tack själv! Vi hade bara en snabb flört hon och jag:wink:
-
För att sluta cirkeln ännu mer, eller bygga en ny eller hur man vill se det: Henrick om Björnen inte köper tillbaka brädan du köpte honom så är jag spekulant på den. Var jag som sålde den till Björnen. Trodde jag var klar med speed-brädor, men börjat längta lite efter min gamla SP47 på sistone.
-
Då får fråga Björnen då han nu köpt tillbaka den;-)
Men det är klart du skall ha en speedbräda! mXr kanske;-)
-
Om någon är intresserad av en speedbräda har jag en Naish SP60 (48cm) har besvisligen toppat över 50 knop.
-
faster;692488 wrote:Om någon är intresserad av en speedbräda har jag en Naish SP60 (48cm) har besvisligen toppat över 50 knop.
Jag har också en fast 2 år nyare, men jag har bara snuddat 40 knop med min, bara använd 5 ggr.
-
andersbq;692497 wrote:Jag har också en fast 2 år nyare, men jag har bara snuddat 40 knop med min, bara använd 5 ggr.
Säljer du brädor, trodde bara du köpte;-)
Logga in för att svara.