-
Köpes Wakeboard
Kompl. Wakeboard med bindning köpes allt av interesse, längd Ca 135-145 cm.
08-475 65 60 eller 070 55 277 85
Mvh Joan
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Övriga › Andra brädsporter › Köpes Wakeboard
Kompl. Wakeboard med bindning köpes allt av interesse, längd Ca 135-145 cm.
08-475 65 60 eller 070 55 277 85
Mvh Joan
Fulltilt Ocean -98, 144cm ink. rustybindn. large, rainbow fenor, nypris 7200kr ,säljes för 4000kr maila för bild:fredric_nilsson@hotmail.com
Hmm, det var fasen inte billigt, antar att det finns folk som vet att vara optimister hehehe.
Jag köpte komplett kitt (lina, flytetyg, bindningar och bräda för ungefär samma pris, nytt i butik, 1:a gångs åkare som man är vill man ju inte lyxa till sig alltför mycket)
Däremot har jag en sjysst bräda (för att starta med) att kränga, en Hyperlite Big Kahuna (tror den e 143 cm) med ställbara bindningar. Kan ju landa runt 2500 antar jag…
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Övriga › Andra brädsporter › Köpes Wakeboard
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.