Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing köpråd vindmätare

• anonym-anvandare

Medlem
    7 juli, 2004 vid 21:46

En sak till,

Är det nån som vet om ngn inte alltför dyr modell man kan sätt på taket. Det finns ju vissa sk “väderstationer” som kostar skjortan men jag är mest intresserad av vindstyrka och riktning. Gärna med nån sorts loggning av medelstyrka över tid oxå.

Tobbe

• mrmille

Medlem
    7 juli, 2004 vid 21:48

Jag skulle lätt satsa på den sista (Gun) Då du slipper att hålla den exakt mot powerzone.
    Det var väll dessutom den enda som var vattentät va?
    Väderstationer?
    Ta en kik på http://www.windguru.cz eller http://theyr.net/

• melker

Medlem
    7 juli, 2004 vid 21:49

Har Clas Olsson mästaren den funakr skít bra men jag använder den inte direkt flitigt nån som vill köpa ?

• eddie

Medlem
    8 juli, 2004 vid 06:20

Vad skall du ha?

• kaiser

Medlem
    8 juli, 2004 vid 06:48

how much?
    U give me a gooder price…

• loving

Medlem
    8 juli, 2004 vid 06:49

Jag har vindmätarn från Gun och jag tycker den är helt suverän…Såvitt jag har märkt eller sett eller vad man ska säga så ger den inga som helst felvisningar, om man nu ska lita på SMHI smirk.gif
    Den ger ett väldigt rättvisst mätresultat, bara sätta upp mätarn utanför din enorma husbil på morgonen innan du drar o surfar så har du det på svart o vitt, medelvind, maxvind beufort skala osv osv

• sidpiraya

Medlem
    8 juli, 2004 vid 06:53

Fan jag har osså en att sälja. En sån där silvia nånting vet inte om det är den som du nämner här för den kostde typ 1000:- när jag köpte den kanske en värsting model.

• sidpiraya

Medlem
    8 juli, 2004 vid 06:55

fan vilket prisras den kostar bara 595 ny nu. satan vad man har blivit lurad igen.

• melker

Medlem
    8 juli, 2004 vid 06:59

300 spänn så är den nånannans.

• brickan

Medlem
    8 juli, 2004 vid 07:22

Köp Gun själv har jag en silva och blir du inte nörjd kan vi byta smirk.gif

• kaiser

Medlem
    8 juli, 2004 vid 07:26

Ska du ut idag melker?
    köper den om den e fin

• melker

Medlem
    8 juli, 2004 vid 07:28

Den är skitfin. har använt den 4 ggr kanske å slitaget är ju inte dirktr stort på en vindmätare hahha. Jag ska inte ut i dag men på Lördag blir det nog Habo.

• walle

Medlem
    8 juli, 2004 vid 07:29

Köp “Gun”!

• pjoter

Medlem
    8 juli, 2004 vid 11:36

jasså han ska lyxa till det med digital mätare.
    duger inte känslan av vind i håret längre?
    eller litar du inte på min riktiga mätare? laugh.gif

• kaiser

Medlem
    8 juli, 2004 vid 11:42

Vem lyckades väcka en död då? 13:36! Har du ingen skam i kroppen påg? Här sliter man som ett djur från kl 6 på morgonkvisten.
    Din mätare äger fett pjott, men kan ju inte resa tebax t 1960 för att införskaffa en sån.
    Ska du ut idag eller? slå en signal om du vill. ska sticka t näset vid 4-5 nått.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing köpråd vindmätare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.