Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Köp&sälj
-
haha, fan matthias, patrik bengan mfl håller med varandra. vad är det här för nåt konstigt egentligen?
-
ibland e världen bra konstig. hehe nädå, det är som sagt inget personligt.
-
de e nog de faktiskt. nu e ju dagen längre än natten dessutom..
-
med tanke på att det knappt ligger några annonser där så e det inte speciellt svårt att hålla ordningn där. Tycker diskussionerna ganska ofta spårade ur i det gamla systemet. Folk snackade för mycke skit om andras grejor. Vill man komma i kontakt, eller fråga något kan man ju göra det vi pm eller skapa en ny tråd i detta forum.
Håller med om att det kanske inte känns lika dynamiskt nu dock. Kanske därför det är så lite verksamhet där.
-
nej det nya e bättre!
mkt mindre skitsnack + att man ser direkt om det kommit nya grejor.
förut såg det ut att va mkt som såldes men det va mkt kommentarer och mkt “upp” som bidrog till uppfattningen om att det var mer aktivitet där.
själv la jag ut en köpes annons o fick massa svar, samtidigt som folk lägger ut det här för dom säger att ingen kollar köp o sälj vilket bara e snack.
folk kollar men diskusionerna synns oftast inte då de sker över mail/telefon numera vilket nog e en fördel för säljare o köpare.
men det går ju o kommentera annanonser o då blir det som det gamla så vad e fel?-eran inställning!! -
Vår inställning??? Vem är du då å varifrån kommer du? en massa förutfattade meningar där! Inte många rätt där inte.
-
Innan kom det in några annons per dag å oftast fler. nu e de inte i närheten av det. antingen har folk mindre begagnat att sälja nu eller så orkar folk inte lägga in annonser. jag tycker de gamla va bättre men de kan mkt väl va att folk i allmänhet (inklusive jag själv) e motsträviga mot förändringar och bara inte orkat lära sig den nya än. jag har kollat rätt mkt nu de sista å tycker de nya börjar bli bättre å bättre. men kanske modda de lite, lägga in så man kan se om det kommit nytt tex.
-
Håller med Patrikol, Förr i tin’ såg man ju när det hade hänt något på köp o sälj. Och som sagt var det nästan alltid någon som lade in något nytt nästan varje dag….
bättre stämning förr. -
ni är väl medvetna om att det bara är några klick som skiljer?? eller 1 ända klick mer än förut-o det lyckas ni skapa en så här lång tråd om o samtidigt bortse från att det är bättre upplägg på det nya.
dessutom funkar wsurf hur bra som helst och det e ju samma fast man måste scrolla ner lite för o komma åt det vilket säkert gör att en del inte orkar ända fram -
nu har inte jag läst så mkt på w-surf hur de såg ut innan men tycker de inte dröser in annonser där heller direkt. va de inte fler annonser där innan alltså? finns ju ändå en massa windsurfare som väl borde byta grejer.
-
det är bra omsättning på prylar o det e inte sämre än förut. trots allt är det säsongssporter o försäljningarna kommer inte jämt spridda. o det är ändå inte så många som håller på.
om nån kan förklara varför det är jobbigare/svårare att lägga in annons nu än förut skulle jag bli glad men då får ni komma med lite övertygande argument. -
Har inte med det grafiska att göra alls det är mycket bättre nu än innan. Det är upplägget som inte funkar du kan kolla mina tidigare inlägg så ser du var problemet ligger.
-
aja hitta på vad ni vill men om det nu e här stefan kollar för att se vad folk vill så tycker jag det ska framgå att windsurfingforumet ska va kvar som det är då windsurfare tydligen klarar av de tuffa kraven som ställs på en användare av ett köp o sälj i den här kalibern…
Logga in för att svara.