• matthias

Medlem
    22 mars, 2005 vid 12:36

precis.

• brickan

Medlem
    22 mars, 2005 vid 12:46

Svar till:

OK, förlåt det var inte så jag menade, jag lovar!

Tycker bara det är trist när den sista delen av steffo som jag använder och tycker är bra riskerar att förändras till det sämre bara för att ni inte tycker den är “rolig” längre. Det är synd att ni inte kan fråga de som (som jag) i princip slutat använda kite konfen på steffo vad de tycker.

jag lovar att inte skriva mer nu
    förlåt om jag trampat på några tår
    hej då 🙂
    /Jonas

[/ QUOTE ]

Förstår om du tyckte konfen var tråkig när du bevisligen inte tycker som den stora mängden andra användare.

• stellan

Medlem
    22 mars, 2005 vid 15:44

Svar till:

Stellan känner jag väl anledningen till att han tycker att det är bra som det är är att han nästan aldrig är inne på Steffo!

[/ QUOTE ]

He he – bara ca en 5 ggr per dag – men jag lägger inga inlägg varje gång. jaja

• luuddee

Medlem
    22 mars, 2005 vid 17:57

ööööööööööö

• anonym-anvandare

Medlem
    23 mars, 2005 vid 12:07

Svar till:

Jag tyckte det gamla torgkonceptet var mer levande. folk kunde fråga hit och dit om olika saker direkt och det kändes mer intressant att gå in och titta där lite då och då, även om maninte skulle köpa eller sälja. lättare för nybörjare att fråga om grejorna direkt och kanske också få lite synpunkter från andra innan köpet direkt på plats, på gott och ont dock. men framför allt var det gamla som sagt mycket roligare och mer intressant!

[/ QUOTE ]

LOL

• ric

Medlem
    23 mars, 2005 vid 22:51

har inte varit med sen det gamla systemet fanns, men jag måste säga att jag är nyfiken över hur (och OM) det gamla systemet med trådar fungerade!? syftar en hel del på att mängder av trådar här lätt och ganska ofta spårar ur samt att det är väldigt vassa armbågar vad det gäller olika märken, inflateble <-> foil, (2) 4 eller 5 linor med mera med mera.
    läste i denna tråd, någon ansåg det var bra för nybörjare att kunna fråga och få svar direkt, med med ovanstående påstående snarlikt ett faktum förstår jag inte hur det skulle vara möjligt. allas hugg och ganska snabbt nära på personangrepp tror jag löper större risk att skrämma en nybörjare än att hjälpa honom.

jag var som sagt bara ägg när förra “köp&sälj” funktionen fanns, borde kanske därför vänligt hålla käft men jag kände inte för det.
    dessuom har jag funnit nuvarande system väldigt bra, lättöverskådligt och absolut fungrande. inte sålt någonting men däremot fått köpa tack vare att jag anonserat!

• steffo

Medlem
    27 mars, 2005 vid 20:41

Tack for alla tips och synpunkter, jag kommer att forsoka att forbattra innom nagra veckor.

• gogga

Medlem
    19 maj, 2005 vid 13:49

Svar till:

Tack for alla tips och synpunkter, jag kommer att forsoka att forbattra innom nagra veckor.

[/ QUOTE ]

Blir det någon ändring? Det suger ju pung!

• anonym-anvandare

Medlem
    19 maj, 2005 vid 13:51

nä det gör det inte!

• zoolander

Medlem
    19 maj, 2005 vid 13:52

jo det gör det

• anonym-anvandare

Medlem
    19 maj, 2005 vid 13:58

nämen asså det gör inte det…

• pjoter

Medlem
    19 maj, 2005 vid 14:05

fan jag tycker de funkar rätt bra nu. man har ju vant sig vid de. funkar nog faktiskt bättre än de gamla. nu hålls snacket på forumet å köp/sälj e ett rent torg.

• matthias

Medlem
    19 maj, 2005 vid 14:08

snarare små affärer. det gamla var torghandel.

• patrikol

Medlem
    19 maj, 2005 vid 14:11

Jag tycker också att det gamla funkade bättre. Det nya är mycket snyggare och finare men eftersom ingen kollar där så funkar det inte lika bra.

• kaiser

Medlem
    19 maj, 2005 vid 16:48

Nä nu funkar d bra! Vet inte om han gjort några ändringar på senare tid, kanske minnet som sviktar, men nu funkar d fan bra!

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.