Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › köp/sälj
-
köp/sälj
Publicerad av larssa på 31 augusti, 2007 vid 15:10Är det lönt att ha en speciell köp/sälj tråd?
Vissa fattar ju inte vitsen med det iaf. Har man prylar att sälja som folk vill köpa så gör dom det på köp/sälj. Jag blir så trött…skanepaul svarade 17 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
@Larssa 410473 wrote:
Är det lönt att ha en speciell köp/sälj tråd?
Vissa fattar ju inte vitsen med det iaf. Har man prylar att sälja som folk vill köpa så gör dom det på köp/sälj. Jag blir så trött…Tveksamt! tyvärr ingen som kollar där.
Själv är jag där inne högst 3 ggr per år.
-
@Larssa 410473 wrote:
Är det lönt att ha en speciell köp/sälj tråd?
Vissa fattar ju inte vitsen med det iaf. Har man prylar att sälja som folk vill köpa så gör dom det på köp/sälj. Jag blir så trött…Förstår heller inte gnället. Tycker köp/sälj funkar utmärkt. Förr blev ju köp/sälj trådarna rena lekstugan för massa folk som varken ville köpa eller sälja.
-
Konstigt för själv har jag sålt många kites och brädor endast genom att lägga in annons på köp/sälj. Felet e nog inte att annonserna ligger i fel tråd utan snarare fel grejor till fel pris.
-
jag är ute efter en bräda och jag är inne på köp och sälj hela tiden och kikar…
-
@Larssa 410488 wrote:
Konstigt för själv har jag sålt många kites och brädor endast genom att lägga in annons på köp/sälj. Felet e nog inte att annonserna ligger i fel tråd utan snarare fel grejor till fel pris.
Det är sant helt galet felpriser på beg prylar men det är vi själva skulld till.
Förstår inte heller gnället eller denna gången gör jag det. Bara denna månaden har det varit kanske 3-4 som har länkat till en privat tråd med grejor till salu vilket jag godkänner för att hjälpa till när någon har svårt att sälja något.
Nu var det ju jag själv denna gången som behövde sälja något och eftersom att jag säger ifrån till dom värsta här när det behövs så måste dom ju ta chansen att gnälla bara för att det var jag denna gången.
Försöker att moderera så lite så möjlig för att få ett öppet och trevligt forum.
Men somliga som ni säkert märker vill bara snacka skit om andra och då blir det tyvärr sådana här vanssinigt tråkiga gnälltrådar!
-
@vallevall 410496 wrote:
jag är ute efter en bräda och jag är inne på köp och sälj hela tiden och kikar…
Låter bra det är ju många nya som har kommit dom senaste åren så det är möjligt att det blivit bättre nu. Det är ju trots allt ett årsedan jag var inne på köp och sälj senast.
Kanske dags att moderera bort dessa små inlägg ifrån användarna om nu köp och sälj verkligen börjat fungera.
-
Jag har inte gnällt på någon specifik person och du e inte den ende. Nog gnällt nu
Logga in för att svara.