Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Köp/sälj forumet?

• Köp/sälj forumet?

Publicerad av graf på 14 december, 2004 vid 18:53

Fattar inte vad det är frågan om har anonserat efter några crossover i flera veckor, inte fått tendensen till ett svar ännu, e det bara århundradets lågsäsong, eller har intresset svalnat efter det “nya” forumet?

dude svarade 20 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • jonasp

Medlem
    14 december, 2004 vid 19:14

det e för att cross over har för lite xply i sig!ingen vill ha dom wink.gif

Fast jag söker också segel samt har saker ute till försäljning och måste säga att det märks att det är folk där. Däremot är jag inte inriktad på ett speciellt märke/modell så det ger väl lite större målgrupp. Även om jag har problem med att ingen vill sälja en hel linje till mig så jag har börjat kolla lite på affärer.

Det är ju ingen högfart men jag tror inte att det skulle va bättre på det gamla forumet. spana in min säljes annons, den har funkat som det gamla då min mobil va borta ett tag så jag inte va anträffbar på den.
    Bara slänga in en kommentar..

• ola_p

Medlem
    14 december, 2004 vid 21:52

Det kan ju vara så enkelt att det inte är någon som har crossover till salu… det är trots allt vinter nu..

• dude

Medlem
    15 december, 2004 vid 20:27

Det nya forumet tar lite tid att vänja sig vid, det tar alla nya gränssnitt. Det kanske inte var det bästa valet att införa förändringen så nära inpå denna lågsäsong… folk har tydligen inte vant sig vid att använda det här gränssnittet lika bra som de använde det andra. Eller så är det bara så att det här nya gränssnittet inte är lika bra att visa personers närvaro. Ja, jag vet inte vad det är. confused.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Köp/sälj forumet?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.