Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Köp/sälj-tråd!
-
@Herr Pelegrin 725785 wrote:
Kinabalu – Jag undrar om Du vill testa mina, en Select S 10 46 och en F-Hot 46? Jag tror dock att Du kan få ännu bättre fart med exklusivare fenor. Vad är Du ute efter?
Jag behöver en slalomfena med kontrollerad flex (och kontrollerat lyft), typ Hurricane. Även Sonntag lär fungera bra på Isonic 110:an, kanske Black Diamond, Deboichet och givetvis Z-fins 🙂 Selectfenorna blir lite för styva för mig i dom storlekarna.
-
Säljer Tectonics Falcon F1 i storlekar upp till 30 Cm. En riktigt klassfena som är känd för sin prestanda. PMa vid intresse
-
@Kinabalu 725819 wrote:
Jag behöver en slalomfena med kontrollerad flex (och kontrollerat lyft), typ Hurricane. Även Sonntag lär fungera bra på Isonic 110:an, kanske Black Diamond, Deboichet och givetvis Z-fins 🙂 Selectfenorna blir lite för styva för mig i dom storlekarna.
Anders, prova Select V-max 2.0, dom ska vara fina. 1.0 släpper lite i marginalvind men den buggen skall vara justerad till v.2.0. Jag har en 45a 1.0 som du så klart får testa.
-
Jag har en Mistral 47 som är seglad en gång om någon är intresserad 🙂
0707-299309 -
Jag har en Mistral speed 95 (55 bred och 95 liter) om någon är intresserad
-
Om det e någon som sitter o trycker på en CA sp 44 som ni inte vill ha så kan ni ju höra av er.
-
Jag söker en slalom bräda som är 80 bred.
Peter 0705-749399 -
Aloha
Letar efter ett 7,8 med mast. Gärna north warp. 2011 o nyare. Alt 7,0 med mast är intressant.
-
Hej,
Vill köpa slalom prylar, rig och ev bräda, gärna runt 5.5-5.9 I storlek. Gärna I och runt Göteborg
Ring Johan Hedin 0733366926
Logga in för att svara.