Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Köp/sälj-tråd!
-
Med Dakine cold water mittens håller du värmen året om även på våra nordliga breddgrader! Detta är handskarna som de allra flesta vind- och kitesurfare använder under de kallaste månaderna – delvis p.g.a bra värme, men framförallt p.g.a det tunna materialet i handflatan som gör att underarmarna inte krampar. Med lite anti-glid material i handflatan så förhindrar du att händerna rör sig inuti handsken vilket ytterligare bidrar till bra grepp på bommen.
Säljer 1 st par stlk XL och ett par XS, är i nyskick.
Pris: 199kr paret, ev frakt tillkommer. -
Neil Pryde X9 460 SDM från 2011 säljes. 3500:-
Orange fodral men den nyare grafiken på masten.
Mycket bra skick. -
Allt skall bort 2011 års model
Simmer SCR 7.0 7.8 8.6
Simmer bom 200-250 & 180-240
Simmer mast 2 st 460 & 1st 490
Rubbet för 22200:- -
-
Försäkra dig själv om att du får roliga julklappar!
Har nu Jul-rea på mina JP-brädor: http://www.surfzone.se/kop-salj/visa-annons/30/jp-slalom-59-92l-och-68-112l-saljes/#
-
-
Custom Speed/Slalom planka, 245cm, 58cm, ca 105 liter. Extra lång mastbox. Tuttle-fenbox. Byggd 2009. Lättseglad och snabb. Måttsydd boardbag. Säljes endast pga att jag har en “MK 2” av denna bräda där jag gjort liiite ändringar. 2500kr
-
KÖPES:
Gammal formula, freeride, racebräda. Något att ha för lättare vindar, gärna bred och över +130liter.
Är även intresserad av 8.5-10kvm segel, beror på vad jag får tag på för bräda.
Kan tänka mig ett gammalt formulakit om priset är rätt.
-
klantade mig och vred sönder masten i dag ute med isjakten ,så nu söker jag en billig 460mast till min gamla trotjänare naish stealth eller en underdel. inte så mycket kvar av seglet men gillar det skarpt på vintern ..
-
Jag letar efter ett NP formulasegel på 10,7 kvm. Gärna årsmodell 2009-2011.
-
Simon Plougstrup
Hej Folkens,jeg har stadig et sejl til salg hvis nogen skulle have lyst til at købe en lille julegave til sig selv! 😉
-10,7 Neilpryde Raceing evo 2 fra 2009 – 2200kr
God weekend!
klistra in från facebook som jag såg när jag leta annat..
-
Ahh! Tack som faen för tipset Mården! Appropå Danmark, finns det något gott danskt köp/sälj-forum?
Logga in för att svara.