Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › köpsugen
-
köpsugen
Publicerad av gonzo på 26 januari, 2008 vid 13:16tja jag är lite sugen på att köpa någon gammel kite som man kan ha å köra skiten ur så har ni något billig skit liggandes (komplett) så skriv in va ni har
jag söker kites från 10 m2 å neråtchristian12345 svarade 16 år, 9 månader sedan 11 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
@AKA_KALLE 440997 wrote:
1500 doit
ja det är möjligt vi får se vad det är mer för gammalt mög som kommer fram ur garderoberna
skriv gärna lite om hur skicket är på dom -
Jag har en Element 12:a liggande. Om du vill kan jag klippa bort två kvadratmeter så har du en 10:a. Den är din för två sprak.
-
@Blackadder 441003 wrote:
Jag har en Element 12:a liggande. Om du vill kan jag klippa bort två kvadratmeter så har du en 10:a. Den är din för två sprak.
kan du inte sy om den till 2 kites
-
Har en 7m F-one Trial 06 använd väldigt lite. 3000.- för den kompletto.
/J
-
djevulen;440994 wrote:eh rippher från -06 en tia
Gonzo, tycker du borde slå till på djevulens rippher 06.a . en guldtia för en okej kite är det värt? Kostar läsken på min turk kiosk över gatan så en kite är klart roligare.
-
@Tim.Eriksson 441009 wrote:
Gonzo, tycker du borde slå till på djevulens rippher 06.a . en guldtia för en okej kite är det värt? Kostar läsken på min turk kiosk över gatan så en kite är klart roligare.
glömde å säga ,,för det priset får du chickenloopen,,,men lägg till 3490 så får du en eh ripper komplett
-
@gonzo 440989 wrote:
tja jag är lite sugen på att köpa någon gammel kite som man kan ha å köra skiten ur så har ni något billig skit liggandes (komplett) så skriv in va ni har
jag söker kites från 10 m2 å neråtHar en gryym Advance Kobra 9.4m2 -04 som är använd 2 ggr som nyyy!
Billig
-
@gonzo 441005 wrote:
kan du inte sy om den till 2 kites
Jovisst, men då pratar vi ju en helt annan prisnivå…
-
Sluta fjanta dig tjock-gonzo! Köp Wackos RAven-tolva. Snacka om att du kommer få sjuk bang for the buck där! Vi ses i inlandet.
-
fan lite mer drakar ligger väl å skräpar i garderoberna
med tanke på att alla byter jämt
Logga in för att svara.