Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Köptankar igen…hjälp

• perrapops

Medlem
    30 augusti, 2008 vid 11:40

Grymt fin bräda!! Jag håller på och packar inför flytt till Gotland:) Blåste och var så jäkla fint surf när jag var där på semestern, så nu har jag fixat jobb där:) Är för närvarande segellös , väntar på mina segel som kommer nästa vecka… Drygt!
    Du får komma ner på en bra prognos i höst.

• bjornen

Medlem
    30 augusti, 2008 vid 13:09

@Perrapops 495341 wrote:

Grymt fin bräda!! Jag håller på och packar inför flytt till Gotland:) Blåste och var så jäkla fint surf när jag var där på semestern, så nu har jag fixat jobb där:) Är för närvarande segellös , väntar på mina segel som kommer nästa vecka… Drygt!
    Du får komma ner på en bra prognos i höst.

Det är rätt ! Här är det ju ändå skitsegling jämfört med Gotland skulle jag tro. Jag kommer gärna över och seglar (och festar 😉 ) när prognosen ser bra ut 🙂

//Björn

• culing

Medlem
    30 augusti, 2008 vid 13:24

Jag som inte är färgad säger att du har köpt den bästa tänkbara 90litaren på marknaden! Nu ska du bara ha en go fena med en hyfsad twist.

Kör så det ryker!

• filipl

Medlem
    30 augusti, 2008 vid 14:25

Kul Björnen!

Skulle vara kul att prova den brädan vid något tillfälle och jämföra hur den går med min Fanatic Hawk 93.

Vad gav du för den?

Filip

• tmontana

Medlem
    30 augusti, 2008 vid 16:29

Men vänta nu här!
    Var det inte du som härom dan sa att du skulle tjacka en Kona?
    Kona-Veterinären höll jämna steg med dig i nästan 30 knop och du blev ju genast lite sugen!
    Men det e klart, vad hindrar dig från att köpa en bräda till 😉

/n

• bjornen

Medlem
    30 augusti, 2008 vid 16:45

@TMontana 495387 wrote:

Men vänta nu här!
    Var det inte du som härom dan sa att du skulle tjacka en Kona?
    Kona-Veterinären höll jämna steg med dig i nästan 30 knop och du blev ju genast lite sugen!
    Men det e klart, vad hindrar dig från att köpa en bräda till 😉

/n

Tjenare var det du som seglade ditt nya simmer ? Uj uj uj, kona får det bli nästa gång å då som största bräda…lite imponerad blev jag nog allt av Rikard? som seglade kona och 7,5 i dom byarna vi hade ett tag :tongue:

//Björn

• tmontana

Medlem
    30 augusti, 2008 vid 19:42

the simmer guy.. yes.. det e jag…
    ja jisses, han kom, seglade a**let av sig i två timmar och brydde sig inte att det blåste tokigt, drog hem…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Köptankar igen…hjälp

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.