Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Köptips på kite i Thailand

• Köptips på kite i Thailand

Publicerad av bbenny på 9 mars, 2014 vid 06:10

Hej!
    Jag tänkte köpa en kite nu när jag är här i Hua Hin. Jag tänkte kita i Stockholm och Goa indien. För att kunna använda den på båda ställena blir det nog en 12 meters. KBA säljer Cabrinha switchblade för 9000:- Airosh lithium för 8000:- och Airoch DNA 5600:-. Vilken ska jag välja? Ska man passa på att köpa harness här eller kan man hitta sånt billigt i Sverige? Tacksam för svar.
    //bbenny

bbenny svarade 10 år, 8 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • bbenny

Medlem
    15 mars, 2014 vid 12:34

Blev en Airuch DNA 12m 2014 med linor och bar 7700:- Resten köper jag nog i Sverige

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Köptips på kite i Thailand

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.