Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Kör ssm i TT på tors!!
-
Kör ssm i TT på tors!!
Publicerad av p-malmkvist på 22 september, 2009 vid 18:33Dra igång detta uberbra projekt nu:wink: så kan vi få 2 ssm deltävlingar till under hösten och då möjlighet att stryka en..
benke-2 svarade 15 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Jo det tänkte jag, stannar gärna fredagen också, måste få med mig ett par andra gubbs också..
Mahi!! haru fixat vattensäng till mig och björnen i stugan ännu?
-
jag och benke kommer tors-fre, eventuellt bjornen också
Ni kan väl köra en väästcup iaf Anders!!
-
synd att inte det är en superduper prognos.
när tillfället hade varit ganska bra att chata till sig en resa av frun om jag nu hade fått plats.
hoppas ni får vind men jag avvaktar till nästa gång -
P Malmkvist;577986 wrote:jag och benke kommer tors-fre, eventuellt bjornen också
Ni kan väl köra en väästcup iaf Anders!!
är ni kvar över helgen?
-
Quote:Citat de P Malmkvistjag och benke kommer tors-fre, eventuellt bjornen också
Ni kan väl köra en väästcup iaf Anders!!är ni kvar över helgen?
Kanske är kvar
Logga in för att svara.
Installera Surfzone som app?Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Rapport
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Blockmedlem?
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
- Se blockerade medlemmars inlägg
- Nämn denna medlem i inlägg
- Bjud in denna medlem till grupper
- Skicka ett meddelande till denna medlem
- Lägg till denna medlem som en anslutning
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Rapport
Du har redan rapporterat detta .Välkommen
Logga in med e-postadress eller med ditt Facebook/Google-konto. Vi har ett tillfälligt problem som gör att det inte går att logga in med användarnamn.Ny diskussion i forum
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Kör ssm i TT på tors!!
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.