Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing KORT film fr Draget igår

• yann

Medlem
    26 juni, 2009 vid 13:22

Snyggt! Det var nog din bästa produktion hittills! Hoppa över Star Wars-effekten och den röda färgen så blir det ännu bättre 😉 Tänk på att man behöver komma mycket närmare med vidvinkel än utan för att det ska bli maffigt.

• wakenils

Medlem
    26 juni, 2009 vid 15:42

gott nicco! äntligen lite film med action, det brukar ju finnas bra glimtar i dina andra men man får spola mellan dem… jag är dock positiv till alla som faktiskt lägger upp materialet innan det multnat
    danne rippar, kul att se!

tror dagens draget var årets bästa session trots att shortsen gick sönder, lite byigt men nedcabbad våtdräkt och waketryck i 11an kan man inte klaga på…

anton du får klippa ihop en liten snutt, var ju några som laddade när kameran kom fram!

• samhansson

Medlem
    26 juni, 2009 vid 16:11

mycket bra så ska det se ut. Bort med starwars sen är det perfekt!

• sourra

Medlem
    26 juni, 2009 vid 16:16

Det tar sig Nicco. Generell feedback ang. vidvinkel: Zoomar du med vidvinkeln påskruvad “chromar” bilden. Jag tyckte det såg ut som att färgerna inte höll ihop vid en sekvens så jag misstänker att du zoomat där. Peace!

• roland

Medlem
    26 juni, 2009 vid 20:37

Han som låg och solade på stenen det var frässigt fantastiskt och fiint

• brushanen

Medlem
    26 juni, 2009 vid 21:07

Bort med StarWars-effekterna!? Men det är ju Niccos signum för böveln.
    Håller med WakeNils om att det är kul med färska bilder. Apropå det skall jag kanske ta och kolla fotona från dagens Draget-tur. Riktigt gött att bara köra med boardshorts och t-shirt:)

• _sofia_

Medlem
    26 juni, 2009 vid 21:32

Snyggt Nicco!

Ja missade mina shorts idag inte bra, fick et jack igenom våtdräkten och bikinin + ett sår. Va nog en jävla mussla som bet tag mig ha ha!

• above_the_law

Medlem
    27 juni, 2009 vid 05:22
    sourra;555587 wrote:
    Det tar sig Nicco. Generell feedback ang. vidvinkel: Zoomar du med vidvinkeln påskruvad “chromar” bilden. Jag tyckte det såg ut som att färgerna inte höll ihop vid en sekvens så jag misstänker att du zoomat där. Peace!

Ha, stämmer faktiskt!
    Du är ju helt sjuk som ser sånt, fast på ett bra sätt!
    Fn vilka NERDAR vi är här:-)
    Tack för tips!

• above_the_law

Medlem
    27 juni, 2009 vid 05:26

Tack alla för goda tips och positiv kritik:-)!
    Star Wars for ever, ha ha!

• above_the_law

Medlem
    27 juni, 2009 vid 05:31
    _Sofia_;555654 wrote:
    Snyggt Nicco!

Ja missade mina shorts idag inte bra, fick et jack igenom våtdräkten och bikinin + ett sår. Va nog en jävla mussla som bet tag mig ha ha!

Ja, vem skulle inte vilja ta sig en tugga där:-)!
    Nej skämt och sido, tråkigt att du pajjade dräkten ffa va….Och så undrar folk varför man kör med shorts ibland;-)!

• surfdude27

Medlem
    16 juli, 2009 vid 18:02

Ingen som fick med sig en svart northsele med en cabrinaleech från denna dagen? :confused2:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing KORT film fr Draget igår

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.