Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › KORT film fr Draget igår
-
KORT film fr Draget igår
Publicerad av above_the_law på 26 juni, 2009 vid 12:59Danne rockar wakestyle i lättvinds-Draget igår…
Nu med: Vidvinkel, vattenpåse och bara ca 1 min långt:smirk:.
Lite mindre skakigt men samma kassa redigeringsprogram Windows Moviemaker och skit PC, ha ha!
Se:
http://www.kiteclub.se/post/Robsport-TV-The-Beast-On-Shallow-Water.aspxsurfdude27 svarade 15 år, 4 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Snyggt! Det var nog din bästa produktion hittills! Hoppa över Star Wars-effekten och den röda färgen så blir det ännu bättre 😉 Tänk på att man behöver komma mycket närmare med vidvinkel än utan för att det ska bli maffigt.
-
gott nicco! äntligen lite film med action, det brukar ju finnas bra glimtar i dina andra men man får spola mellan dem… jag är dock positiv till alla som faktiskt lägger upp materialet innan det multnat
danne rippar, kul att se!tror dagens draget var årets bästa session trots att shortsen gick sönder, lite byigt men nedcabbad våtdräkt och waketryck i 11an kan man inte klaga på…
anton du får klippa ihop en liten snutt, var ju några som laddade när kameran kom fram!
-
mycket bra så ska det se ut. Bort med starwars sen är det perfekt!
-
Han som låg och solade på stenen det var frässigt fantastiskt och fiint
-
Bort med StarWars-effekterna!? Men det är ju Niccos signum för böveln.
Håller med WakeNils om att det är kul med färska bilder. Apropå det skall jag kanske ta och kolla fotona från dagens Draget-tur. Riktigt gött att bara köra med boardshorts och t-shirt:) -
Snyggt Nicco!
Ja missade mina shorts idag inte bra, fick et jack igenom våtdräkten och bikinin + ett sår. Va nog en jävla mussla som bet tag mig ha ha!
-
sourra;555587 wrote:Det tar sig Nicco. Generell feedback ang. vidvinkel: Zoomar du med vidvinkeln påskruvad “chromar” bilden. Jag tyckte det såg ut som att färgerna inte höll ihop vid en sekvens så jag misstänker att du zoomat där. Peace!
Ha, stämmer faktiskt!
Du är ju helt sjuk som ser sånt, fast på ett bra sätt!
Fn vilka NERDAR vi är här:-)
Tack för tips! -
Tack alla för goda tips och positiv kritik:-)!
Star Wars for ever, ha ha! -
_Sofia_;555654 wrote:Snyggt Nicco!
Ja missade mina shorts idag inte bra, fick et jack igenom våtdräkten och bikinin + ett sår. Va nog en jävla mussla som bet tag mig ha ha!
Ja, vem skulle inte vilja ta sig en tugga där:-)!
Nej skämt och sido, tråkigt att du pajjade dräkten ffa va….Och så undrar folk varför man kör med shorts ibland;-)! -
Ingen som fick med sig en svart northsele med en cabrinaleech från denna dagen? :confused2:
Logga in för att svara.