Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kort film från Läjet Onsdag, tokblåsigt
-
Kort film från Läjet Onsdag, tokblåsigt
Publicerad av surfmc på 15 september, 2005 vid 19:59surfmc svarade 19 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
fan inte större waves än så endå? blåset väl endå PONG
-
cool film… vad e det för låt? Den e skön i alla fall.
-
Kort men rimlig… skulle behövt blåsa längre tid tror jag, för att bygga upp.
-
var ju mycket större vågor på morgonen. var med syd då! när ni kom dit var det typ 1/3 i höjd
stack precis hem när ni började köra -
Svar till:
cool film… vad e det för låt? Den e skön i alla fall.
[/ QUOTE ]
Det är Everlast – Lonely road, från skivan White trash beautiful, jävligt bra skiva för övrigt.
Jag skrev att det var ett litet klipp från onsdagen, jag ska sätta ihop lite mer från Apelviken och Läjet när jag har tid.
-
Hallå hallå!
Gött filmat, måste ha varit klockrent att filma från piren? Var där o körde vid den tiden, himla härligt. Såg din kommentar angående gårdagen, undrade just var du tog vägen. Vad hände me blåsan? Hade rejält tryck i 14 ett tag, men var ganska choppigt.
På sönd blir det nog rocknroll igen om man har tur : )
Ha det gött
//alex
-
När jag pumpade så hade blåsan vridigt sig något så ventilen ville snett inått när jag började få tryck i stora blåsa. Efter ett antal försök och ett tålamod som var rätt kört i botten så drog jag hem och la den på gräsmattan där och lyckades fixa till den. Sen drog jag till Apelviken men vinden dog ur så jag gick aldrig ut i vattnet, testade bara så att kiten kändes ok inför nästa tur.
Onsdag, torsdag, fredag ser ju ut att kunna funka.
-
jadu… plattan e bra, riktigt bra i rätt sinnestämning t.o.m.
Lugn rock som guten för ensamma pokerhemmakvällar med bärs i ett flimrande monitorljus.
Tack för att du utvecklade mitt musikaliska spectra..Ha det gott.
-
Svar till:
jadu… plattan e bra, riktigt bra i rätt sinnestämning t.o.m.
Lugn rock som guten för ensamma pokerhemmakvällar med bärs i ett flimrande monitorljus.
Tack för att du utvecklade mitt musikaliska spectra..Ha det gott.
[/ QUOTE ]
Kul att kunna bidra med något
Logga in för att svara.