Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Kort flickvän

• styret

Medlem
    25 juli, 2005 vid 22:13

Svar till:

verkar vara ett problem det här med tjejer å vw, jag får inte ens hämta henne på jobbet i min, hon går hellre hehehe

[/ QUOTE ]

det är ju bara gutt. slippa allt meck och slippa gå ur vattnet för att hämta dom jävlarna…

/styret som får hämta flickvännen mitt i surfet stup i kvarten.

• jahsoldier

Medlem
    31 juli, 2005 vid 15:17

Svar till:

Svar till:

verkar vara ett problem det här med tjejer å vw, jag får inte ens hämta henne på jobbet i min, hon går hellre hehehe

[/ QUOTE ]

det är ju bara gutt. slippa allt meck och slippa gå ur vattnet för att hämta dom jävlarna…

/styret som får hämta flickvännen mitt i surfet stup i kvarten.

[/ QUOTE ]

hehe jo du har nog rätt där, man får väl skaffa sig en windsurfande flickvän helt enkelt

• nn4an_mike

Medlem
    2 augusti, 2005 vid 12:34

Jag skulle nog löst problemet genom att installera två st speglar ( i bilden illustrerade i ljusblått. Sen skulle jag sänkt sätet så att flickebarnet kommer åt pedalerna. då ändras själva synfältet. ( i bilden illustrerat med ljusgrön streckad linje )

Mvh
    Micke

• zoomer

Medlem
    16 augusti, 2006 vid 10:23

lol…

• blabussen

Medlem
    7 augusti, 2008 vid 16:33

@utomjording 206007 wrote:

Hmm, inte trodde jag min flickvän var så kort men tydligen. 165 cm är tydligen för kort för att kunna köra en VW Caravelle -95.

haha, jag kollar efter en ny surfbuss men min tjej kommer inte gilla om hon inte kan köra den. Hon har gnällt i flera år över att man måste vara över 1.70 för att få köpa en stor yoga boll så hon kommer definitivt inte gilla det här 😉

• larry

Medlem
    9 augusti, 2008 vid 14:54
    utomjording;206007 wrote:
    Hmm, inte trodde jag min flickvän var så kort men tydligen. 165 cm är tydligen för kort för att kunna köra en VW Caravelle -95. OTROLIGT tråkigt och nu behöver jag handfasta tips. Att ordna pedalförlängare känns lite jobbigt även om jag hittat ganska mäktiga varianter på nätet.

I första hand vill jag förlänga skenorna så att jag (190 cm) ska kunna sitta längst bak och hon ska kunna glida fram 5-10 cm längre än vad som är möjligt idag. Hur göra? Det känns som att det finns en del fallgropar i form av minskad säkerhet och liknande. Det hade självklart varit lättare om jag bara monterat fram skenorna 10 centimeter men, ja, då kommer jag själv sitta sämre. Det andra batteriet sitter ju under förarstolen också, det kanske påverkar?

Så, kära vänner, någon som har koll? ALLA tips av intresse, även om jag börjar bli lite less på dom som har med klossar under skorna att göra… :smirk:

Kan det vara så att din tjej också är utomjording? Jag har aldrig träffat någon själv men det ryktas att dom har lite annan kroppsform.

Kanske borde sata på ett flygande tefat i stället.

Bara ett tips. Lycka till!

//Jordbo

• tiny

Medlem
    30 april, 2012 vid 08:27

Gammal tråd som får vakna.
    Jag är 158 cm kort och har nyss köpt en buss. Under provkörningen så var det klurigt att nån ner, så vad finns det för möjligheter att modifiera säten golv pedaler etc, för att lättare nå?! Det är inte orginalsäten i bussen ( en vw bay -76)

• wisco

Medlem
    11 juni, 2012 vid 07:35
    Kate;243805 wrote:
    Korta tjejer e good shit!
    Kate 157cm som njuter av att kora Multivanen!

– like!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Kort flickvän

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.