Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › KORT PÅ SURFGUBBSENS BRÄDOR!!!???
-
KORT PÅ SURFGUBBSENS BRÄDOR!!!???
Publicerad av JOHN_J_RAMBO på 9 april, 2003 vid 15:59Hoppas någon/många hakar på o sätter in lite bilder på sina brädor..Tycker det hade varit kul o dräggla över lite brädor.
Finns inget tråkigare en att titta på en tryckt färgbild i surf tidningar,mera kort!Min nuvarande bräda då, Tiga Wave 259, 86 Liter.
surfen svarade 21 år, 2 månader sedan 28 Medlemmar · 73 Svar -
73 Svar
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst9 april, 2003 vid 17:42Tvärr diss på mig ang mitt inlägg HAHA!
Kanske e jag lite för hastig o otålig?
KOM IGEN NU DÅ!!!! Sätt in lite bilder i surfens namn!AJA..Här är min första inköpta bräda..
F2-sputnik,270 lång på 85 liter.
Sålde den ganska nyligen.MER BiLDER!!!!!
-
Vilka minnen!!
Ryser lite lätt när jag ser bilden på Sputniken!!
OJOJOJ!! Vilken grym bräda det var!! NOSTALGI var ordet!!
Härligt att se en sån igen!!Linus, S-19
-
Här är en bild på mina gamla grejjer (fast bicen har jag kvar) har en även en till bräda som inte fick vara med 😛
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst9 april, 2003 vid 18:41Klart roligt o kolla!! ennu roligare om det var flera som tryckte in lite boards
Alla ni som babblar om era kamerer borde väll ha några bilder o dela med er av?Här är en på min farsas gammla röda:
Fanatic Pure Gecko, 298 lång o 135 liter. -
JOHN_J_RAMBO
Gäst9 april, 2003 vid 18:46SUPA NICE!!
E det den yngre generationen på bildDen här brädan har jag som tavla på väggen
Surfat på den enddast en gång..vet inte om det blir några flera heller
Längden är iallafall ung 260..volymen vette fan..vikten kanske man kan uppskatta till 20kg el nåt..hehe..Tung är den iallfall. -
John! vart har du fått tag i bilden i bakrunden “Feed your soul” ?
-
Varför hade du dina fotstoppar så lång fram på din F2
Det kan varken ha varit bekvämare eller snabbare. -
JOHN_J_RAMBO
Gäst10 april, 2003 vid 11:33Ang F2:an, vet inte du..stropparna satt så när jag köpte den o har inte haft något problem med farten så jag lät dom va
Varför hade du sådana förvånade gubbar? tycker du jag är en idiot kanske ??FEED YOUR SOUL: I Apelviken(Varberg) fick jag den ifrån seru.
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst10 april, 2003 vid 19:04hm..?
Tråkiga,lata,inga bilder,vill inte visa sin bräda,saknar bräda..eller va kommer det sig att ingen vill visa upp sin/sina brädor lite?????
Förstår inte..runt 400st har varit inne på detta inlägg, konstigt om det vore 6st som varit inne 400ggr…Kan någon ge mig en komentar, hälst 2..en med lite agresivitet i oxå, det är alltid kul
MERA BiLDER!!!!!!!!!
-
Har tyvärr ingen vettig bild på min bräda… Kanske efter nästa blåst…
Logga in för att svara.