Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing KORT PÅ SURFGUBBSENS BRÄDOR!!!???

• jeppo_f

Medlem
    11 september, 2003 vid 09:29

…och en bild till!

/jeppo

• semivaken

Medlem
    11 september, 2003 vid 10:02

hmm, jag gick förbi erat camp påå arvika, minns namnet, ni bodde nära en jätte lerpöl eller hur??

• jeppo_f

Medlem
    11 september, 2003 vid 10:08

Japp, det stämmer. Fast vägbeskrivningen “vi bor nära en jättestor lerpöl” fungerar ju på ungefär hälften av alla tält på Arvikafestivalen. För alla andra funkar “vi bor i en jättestor lerpöl”. Åsså för krokodilbruden (dom som varit där vet vem jag menar): Tält? Hur menar du nu? Jag bor under en container.

/jeppo

• semivaken

Medlem
    11 september, 2003 vid 10:13

det kan man väl säga, fast det har ju varit värre än iår… själv bodde jag två decimeter från en container… grymt skönt att sitta o klunka öl på… lyssna på bruski…

• anonym-anvandare

Medlem
    11 september, 2003 vid 10:31

var ligger spyan och var det nära
    den pissböta gyttjan.?

• semivaken

Medlem
    11 september, 2003 vid 10:36

ja det var det väl, i mitten av högra området sett från huvud.entrén…. någon spya finns där inte smirk.gif

• newold_surfer

Medlem
    11 september, 2003 vid 13:21

ja här kommer en till… + min goa surfbil…

surf.jpg

• anonym-anvandare

Medlem
    11 september, 2003 vid 13:54

2* trippel nolla?
    stämmer nummerplåten?
    cool

• anonym-anvandare

Medlem
    11 september, 2003 vid 14:09

Photoshop 2k!

• newold_surfer

Medlem
    11 september, 2003 vid 14:18

lite fixat är det ju allt.. man vill ju inte bli av med sin kronjuvel till bil…

• Johan!!

Gäst
    11 september, 2003 vid 22:39

Det här var min ALLRA första utrustning. Nog har det blivit lättare att lära sig vindsurfa.
    Bräda: Tiga Slalom 260 toksmal, tror den var på 80liter. Segel: NP Race 5,0 Dunkerbecks modell, 4 cambers, gigantisk mastficka. Inte helt lätt för en 12 åring att dra ur vattnet. Vet inte hur många gånger gånger jag fick bogseras iland innan jag lärde mig.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 september, 2003 vid 08:44

Är det en plansch på en dörr du fotat av? Pojkrumsdörren? Härlig bild.

• surfen

Medlem
    12 september, 2003 vid 13:59

Idag ringde dom från posten och sa. Ditt packet från Tyskland finns hos oss….
    Pris hos SURFKEPPLER 3627Skr+frakt545kr fan det är billigt. Det tog 9dagar att få hem det till dörren.

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing KORT PÅ SURFGUBBSENS BRÄDOR!!!???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.