Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › KORT PÅ SURFGUBBSENS BRÄDOR!!!???
-
hmm, jag gick förbi erat camp påå arvika, minns namnet, ni bodde nära en jätte lerpöl eller hur??
-
Japp, det stämmer. Fast vägbeskrivningen “vi bor nära en jättestor lerpöl” fungerar ju på ungefär hälften av alla tält på Arvikafestivalen. För alla andra funkar “vi bor i en jättestor lerpöl”. Åsså för krokodilbruden (dom som varit där vet vem jag menar): Tält? Hur menar du nu? Jag bor under en container.
/jeppo
-
det kan man väl säga, fast det har ju varit värre än iår… själv bodde jag två decimeter från en container… grymt skönt att sitta o klunka öl på… lyssna på bruski…
-
var ligger spyan och var det nära
den pissböta gyttjan.? -
ja det var det väl, i mitten av högra området sett från huvud.entrén…. någon spya finns där inte …
-
lite fixat är det ju allt.. man vill ju inte bli av med sin kronjuvel till bil…
-
Johan!!
Gäst11 september, 2003 vid 22:39Det här var min ALLRA första utrustning. Nog har det blivit lättare att lära sig vindsurfa.
Bräda: Tiga Slalom 260 toksmal, tror den var på 80liter. Segel: NP Race 5,0 Dunkerbecks modell, 4 cambers, gigantisk mastficka. Inte helt lätt för en 12 åring att dra ur vattnet. Vet inte hur många gånger gånger jag fick bogseras iland innan jag lärde mig. -
Är det en plansch på en dörr du fotat av? Pojkrumsdörren? Härlig bild.
-
Idag ringde dom från posten och sa. Ditt packet från Tyskland finns hos oss….
Pris hos SURFKEPPLER 3627Skr+frakt545kr fan det är billigt. Det tog 9dagar att få hem det till dörren.
Logga in för att svara.