Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kortfilm: läjet 070817 (igår) vattenstart

• kortfilm: läjet 070817 (igår) vattenstart

Publicerad av nic på 18 augusti, 2007 vid 11:28

En liten kort filmsnutt från igår. Vi pratade vattenrelaunch av hög AR-kitar i en annan tråd. Här en exemplarisk relaunch av min kite (inte av mig). Är det mindre vind tar det längre tid men här rör jag inte bommen förrän efter 20 sekunder eftersom jag ligger baklänges. Men som sagt så här lätt brukar inte hög AR-kitar vara…

http://www.brightcove.com/title.jsp?title=1144883890

Satte den i en egen tråd efterso det kanske kommer fler snuttar om jag får lite tid…

nic

nic svarade 17 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • tjoppe

Medlem
    18 augusti, 2007 vid 17:04

Vi vill se mera 🙂

//Pär

• proddan

Medlem
    18 augusti, 2007 vid 23:56

Vad är det för låt som spelas i början ?

• nic

Medlem
    19 augusti, 2007 vid 11:48

@proddan 406781 wrote:

Vad är det för låt som spelas i början ?

Vet inte. Har snott en takt från Coldcut som antagligen också snott en takt från nån annan. Är med på en av de 40 minuter långa Solid Steel, ”klippåklistra musik”…

nic

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kortfilm: läjet 070817 (igår) vattenstart

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.