Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › kortfilm: The Mås Incident (från förregår V-berg)
-
kortfilm: The Mås Incident (från förregår V-berg)
Publicerad av nic på 19 augusti, 2007 vid 11:25nic svarade 17 år, 4 månader sedan 13 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Hehe Du skulle ha fångat den 🙂
Jaja, kör de så nära så är de ju knappast rädda iaf…
-
Mmm, lite mesigt… jag träffade en med draken i fredags, hade inte draken varit sprillans hade jag nog jobbat mer på att fånga den =)
Kul med hjälmkamera dock!!
-
en mås har faktiskt lyckats själv o flyga in i min ena styr lina en gång,
den svängde draken lite o jag helt förvånad kollar upp o ser fåglen dala ett par meter innan den sedan flög vidarehoppas ingen fågelskådare läser detta
-
-
Den kameran skulle jag haft när det satt en pelikan i linorna.
-
@proddan 407034 wrote:
Nic:
Vad för kamera använder du ?Sony DCR PC9e fast kameran spelar ingen roll bara du har DV-in på den så du kan koppla till ett objektiv typ http://www.cameras4sports.co.uk/?kw=helmetcam&fl=25008
Kameran har jag rullat in i en påse som jag har i en rygga.Mediamarkt tar in Oregon Pacifcs smidiga budgetalternativ 1500kr (stor som en liten handgranat å filmar rätt på ett SD-kort, 2gig ger 1 timme film i bästa upplösning VGA 30fps) fast den har inte så mkt vidvinkel så den passar bäst att filma kompisarna eller sätta i kiten. Jag har naturligtvis köpt en sån som ska provas med 🙂
nic
Logga in för att svara.