Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Köster, aerial
-
Köster, aerial
Publicerad av challgren på 2 april, 2012 vid 08:16Gårdagen levererade, som vi tidigare sagt, riktigt maffiga förhållanden. Här är ett klipp på Köster som imponerade med mäktiga aerials.
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=rLbtB3UHPf0″]Philip Koster, aerial – YouTube[/ame]
dude svarade 12 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Galet! Men jag hade hellre sett resten av förloppet än en Surfzonelogga… oavsett om den landades eller inte, men det kanske kommer mera? Som teaser funkar den ju väldigt bra. Ge oss mer! Pleeeeease!
-
Ärligt så slutade kameran att fokusera precis när det var dags för landning…så jag vet faktiskt inte om den landades och för mig så är det inte så viktigt. Känslan att bara sväva så högt över en våg är nog bättre än själva landningen 😉
-
Precis när han kom ut var han ju rätt taggad! Laddade en dubbel framåt off the lip som han landade i vågen, dock var inte nedslaget perfekt så han planade vidare, men det sitter nog snart 🙂
-
Finns garanterat många proffsbilder från dagen. Håll till godo med följande
-
Haaahaa…alla visste vi ju att Köster tids nog skulle köra shortsen av “gubbarna” ävan i
riktig vågridning (dvs inte Pozo). Men att han verkar va där redan nu!!!!???
Trodde faktiskt de skulla ta iaf ETT år till. -
MacA;685079 wrote:Störda förhållanden!
Niklas, menar du denna?
/AndréJa, jag tror det var den. Tack för de bilderna!
Svårt att ställa den när han inte riktigt kom runt i andra rotationen. Men om det är någon så är det han som kommer runt snart och när de väl sitter så blir det grymt att se. Det är ju faktiskt Kösters rätta håll för att göra dubbla framåtar 🙂
Kul att vår sport går framåt, även om det som är bara räknas i antal rotationer…
Logga in för att svara.