Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Krachade grejer igår?

• hjeltman

Medlem
    11 juni, 2003 vid 06:10

Jupp, anonyma Z:a med krossad nos 😉

Så det fortsatte på kvällen.. Tja, mina armar är glada att jag åkte när jag åkte…

• zehlertz

Medlem
    11 juni, 2003 vid 08:04

haha =)

jo det förstår jag… kände mig helt ledbruten igår, händerna o ryggen e inte riktigt som dom ska idag heller… men det var det absolut värt!
    Ska ta d lungt idag också känns det som…

va säger du om helgen?…funderar på att åka ner till Åsa på fredag em o bara slappa där nere om vinden uteblir… om inte annat så blir d många timmar till o träna alla satans transitions som ser så enkelt ut när de andra gör det.

*har en del knep jag måste prova nu för att få till backwind, helitack, clewfirst-helitack mm*

• hjeltman

Medlem
    11 juni, 2003 vid 08:16

Nice nice.. Jag har inga fingeravtryck på 6 av fingrarna wink.gif

Det låter ju inte helt fel…

• sunkan_

Medlem
    11 juni, 2003 vid 10:37

Plastbiten som håller ”quick lock” kroken på plats pajjade och en bom blev böjd (2 olika tillfällen)

• anonym-anvandare

Medlem
    11 juni, 2003 vid 11:36

Udo tysken från Hönö han delade sin Starboard i två delar i Varberg trots att det var rätt kast!!! Radikalast hittils eller hur!!!!!!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    11 juni, 2003 vid 12:28

Reeeespect laugh.gif. De e la härligt att sabba grejer. Då kännns det att man surfar.

• zetterlund

Medlem
    11 juni, 2003 vid 14:56

Klart det e jag som krossat nosen, vanliga flytet.. har dock hittat massa jävla bucklor över hela brädan, ser inte ut att vara som den skall den där saken.

Åsa låter som en jävla bra idé, kan väl höras på torsdag o se vad som händer.

• voodoo

Medlem
    11 juni, 2003 vid 18:39

Radicalast hittills är helt klart Frasse från Nyköping som delade sitt ben i 2 delar i en överroterad framåt på Grönhögen och missar nu kanske hela säsongen!
    Sorry Frasse kunde inte låta bli.. Krya på dig wink.gif

• calle_kuling

Medlem
    11 juni, 2003 vid 18:53

SHIit Hur ska man våga sig på en framåtvolt nu då??? crazy.gif

• nicko_

Medlem
    11 juni, 2003 vid 18:58

Borde väl vara rätt vanligt med smällda trummhinnor också eller? Har inte testat själv men man har ju hört…
    Jag har dock planat en gång… Ja inte med brädan alltså utan vid ett kastfall i MYCKET hög fart. Glömde hålla i bommen och studsade fram LÅNGT bort från brädan… Fick simma i kapp med brädan. Livet bland elementen är härligt!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    18 juni, 2003 vid 10:59

fint foto. Det glömmer ”Stefan” aldrig.
    / ippa

• fnassel

Medlem
    21 juni, 2003 vid 10:12

Jag tror inte hela sässongen går bort men väl halva, Jag räknar med att ställa några plattvattenloopar till hösten!
    Och jodå jag har spräkt trummhinnan två gånger tidigare i karriären, så ett gått råd, när rotationen tar slut, vänd inte örat mot vattnett!
    Micke! No hard feelings! Foten känns bättre! ”Bara” 4 veckor till i gips!
    Frasse. smirk.gif

• ippa

Medlem
    21 juni, 2003 vid 14:23

Aj aj aj , taskigt det där med foten. Hur var det nu……..
    Sälja grejorna och börja spela golf?

• fnassel

Medlem
    21 juni, 2003 vid 16:29

Kul Kille!
    Byter förr fru!
    HA HA HA!
    Mattias wink.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Krachade grejer igår?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.