Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Krämer mot UV-strålining
-
Krämer mot UV-strålining
Publicerad av jl_ på 1 maj, 2006 vid 11:56Har såå ont, nån som kan tipsa om fina krämer? Har försökt arbeta in HTH men besvären består…..snälla hjälp mig!!!
biorno svarade 19 år sedan 17 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
JL_ wrote:Har såå ont, nån som kan tipsa om fina krämer? Har försökt arbeta in HTH men besvären består…..snälla hjälp mig!!!
mmmmm, det var mysigt , och så slapp man äta frukost idag…
-
JL_ wrote:Har såå ont, nån som kan tipsa om fina krämer? Har försökt arbeta in HTH men besvären består…..snälla hjälp mig!!!
Jag kan rekommendera en produkt från L’Oreal som heter Age Re-perfect pro calcium, en fet och härlig kräm med bra spänst och lyster.
-
fråga någon av dom här killarna, ryktet säger att dom e från dina trakter… :
Dom e några av dom bästa i världen på att smörja in varandra på solkräm…
den ena känner du kanske extra väl. -
Om man inte har Alou Vera så är yougurt bra att smörja in på solbränna. Mot smärtan rekomenderar jag 38cl sprit per os.
-
walle wrote:fråga någon av dom här killarna:
Dom e några av dom bästa i världen på att smörja in varandra på solkräm…
Walle, det var den bästa bilden jag nånsin sett på Steffo. ha ha ha
-
kanske smörja före nästa gång
Nej, men aloe vera är snällt att ha efter. asol-lösning eller vad det heter som man har på sår och sånt är bra för det svalkar. Allt som man har på insektsbett – typ salubrin också.
-
JBI wrote:Walle, det var den bästa bilden jag nånsin sett på Steffo. ha ha ha
du kan inte ana vad mycke bilder jag har
-
ett annat sätt att slippa bränna e att variera ställningen oftare:
jag menar, somnar man på fyllan på stranden och ligger i timmar så e risken för bränna överhängande…
-
Haha, grymt walle!
Du har verkligen fångat grabbarna i derras esse! -
jag tror minsan det är första gången jag ser dig göra ”sparbössan” walle!
-
Sista jag använde var CSS body lotion, den är jätte skön. Går in snabbt och huden blir mjuk o skön.
/LA -
Lasse62 wrote:Går in snabbt och huden blir mjuk o skön.
/LASjälv brukar jag använda apotekets KLICK… Men de e mest för den ska gå in snabbt och att det är skönt för mig…
-
Lasse62 wrote:Sista jag använde var CSS body lotion, den är jätte skön. Går in snabbt och huden blir mjuk o skön.
/LA
de blir fint när Biorn får upp lotionrecensioner på hemsidan, tyckte de va lite lurigt att välja när vi gick 5 man på Malagataxfreen o shoppade
Logga in för att svara.