Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Krångel mobile steffo

• Krångel mobile steffo

Publicerad av Kjello på 13 augusti, 2009 vid 16:02

Bara sämre än förr,
    Kan man skriva här från Indien i mobilen, lika lätt som från Vietnam till maj 09.
    borde funka, mobilen kunde surfa som i-explorer först.
    Men nu uppgraderat 2 ggr.

patriks svarade 14 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • steffo

Medlem
    13 augusti, 2009 vid 19:33

Att använda surfzone från mobilen får ses som BETA än så länge men input tas gärna emot.

Vilket gränssnitt är det du föredrar, det fulla eller?

• Kjello

Gäst
    14 augusti, 2009 vid 09:10

Jag gillade det fulla så man får scrolla sidledes med, som exolorer genom nyckelhålet.
    Men sen någon gång runt april, ändrades gränsnittet till något bättre, med lite större typsnitt där man skriver.

Nu irriteras jag av alla färger (ser rörigt ut) men mest att fönstret där man skriver inte scrollar med texten längre.
    i april scrollade det allt va bra då.

• steffo

Medlem
    14 augusti, 2009 vid 13:46

Nu har jag ändrat tillbaka till det jag tror du föredrar.

• Kjello

Gäst
    15 augusti, 2009 vid 15:33

jättebra det här gränssnittet gillar jag, skriver från mobilen. Uups, där forsvann texten, jag skriver i blindo, under den lilla rutan, men rutan skrollade nyss, nu ser jag vad som händer, när jag skrivit en hel rad i blindo, så plötsligt skrollar den raden upp, så man skriver alltid nästa rad i blindo.
    posta, då får man se hela texten, alla missar,
    när jag klickade “edit”. Vips så har jag hela skärmen att skriva på, och det scrollar perfect. Tack !

prövade igen………………………
    då behövde jag inte logga in, va redan inloggad.
    prövade post reply knappen men fick samma lilla snabbsvars ruta att skriva i, och man får skriva i blindo. Men det är ju bara att posta och sen köra “edit”

bra då vet jag. Skriv först 3 rader, det som får plats i lilla fönstret, sen posta,
    och klicka sen på “edit” för att smidigt skriva allt man vill i fullskärm.

Funkar jättebra !

• Kjello

Gäst
    15 augusti, 2009 vid 15:54

jag prövar igen, gillar verkligen detta rena klara gränssnitt.
    Nu behövde jag inte logga in, va redan inloggad.
    prövade post reply knappen men fick samma lilla snabbsvars ruta att skriva i, och man får skriva i blindo. Men det är ju bara att posta och sen köra “edit”

bra då vet jag. Skriv först 3 rader som får plats i lilla fönstret, sen posta,
    och klicka sen på “edit” för att smidigt skriva allt man vill i fullskärm.

Funkar jättebra !

• patriks

Medlem
    13 december, 2009 vid 13:56

Växlingen mellan mobilversion och normalversion fungerar inte alls. Jag vill kunna använda den normala versionen i mobilen men det verkar inte fungera…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Krångel mobile steffo

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.