Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Krisitanstad – Göteborg/Varberg innan helgen?

• Krisitanstad – Göteborg/Varberg innan helgen?

Publicerad av hellgren på 2 september, 2009 vid 22:28

Tja!

Håller på och försöka få köpa en bräda i Kristianstad. Tänkte jag skulle få segla den till helgen i varberg, någon som kan transportera den? Bor i Göteborg så gbg eller varberg funkar vilket som. Betalar så klart en slant för besväret.

/Hellgren

hellgren svarade 15 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • tomasn

Medlem
    3 september, 2009 vid 10:11

Hmm, ska till Varberg,men vi lär nog ha fyra brädor på taket redan..

• hellgren

Medlem
    3 september, 2009 vid 10:15

Fyra är väl ingenting? Då märker ni ju inte ens en 5:e! 😉

Vore oerhört schysst om det gick att lösa..

• hartwig

Medlem
    3 september, 2009 vid 10:18
    hellgren;572680 wrote:
    Tja!

Håller på och försöka få köpa en bräda i Kristianstad. Tänkte jag skulle få segla den till helgen i varberg, någon som kan transportera den? Bor i Göteborg så gbg eller varberg funkar vilket som. Betalar så klart en slant för besväret.

/Hellgren

Hejsan !
    Jag bor i Åhus ( 18km från Kristianstad ) och åker till Varberg fredag kl 16.00. Jag kan ta med brädan från Åhus.
    Hälsningar
    Mats Hartwig
    Tel 0708 241600

• hellgren

Medlem
    3 september, 2009 vid 10:33

Då ska vi se om vi kan få dom att köra den till Åhus.. Tydligen är inte den rätta ägare hemma utan i danmark så det är någon annan stackare som får styra med allt.

Ingen som vet hur man får tag i soulsurfer utan att maila? 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Krisitanstad – Göteborg/Varberg innan helgen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.