Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kristiflygarhelgen 2018 – Kommer du?
-
Kristiflygarhelgen 2018 – Kommer du?
Publicerad av sundheden på 27 mars, 2018 vid 13:35Vilka ska med till Haga Park över kristiflygarhelgen 10-13 maj?
Förra året var mitt första besök och det var helt sjukt va bra väder det blev… Strålande solsken, varmt och blåsigt!
Hoppas på repris av vädret till denna gång! 😀Eventsidor på Facebook:
► Surfers Center Öland
► Surfspot/Mystic/Eleveight Kites/Core Kiteboardingsailortrash svarade 6 år, 6 månader sedan 10 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Jag kommer, det ska bli kul! Väldigt bra vind och väder förra året. Då körde jag 100L och det var för stort – hoppas på repris i år igen 🙂
-
För mig blir första gången på Haga. Spännande!!! Ser verkligen fram emot 🏄🏄🏄
-
Hur är det med surfparkering . Kan man stå där en natt med husbil eller måste man ta in på campingen ?
-
Hur är det med surfparkering . Kan man stå där en natt med husbil eller måste man ta in på campingen ?</blockquote
Har för mig det satt skyltar förra året, men folk gör ju det resten av säsongen.
-
Hallå! Jag hade tänkt åka ner om det blir vind men nu ser det ut att vara lite i gränsfall, vad säger ni? Jag har ju hört om att brisen brukar blir bra men uppstår den även om det är ostliga vindar? Lör och sön ser ju ut att bli SO/O.. Fre em ser ju ut att kunna funka men prognosen ändras varje dag..
-
Hör kommer en film om ÖWC som visar lite vad som händer under helgen “Jesus flying home” plus lite annat om vår fina klubb. Filmen med subtitle för er som inte förstår min SKÅNSKA
https://vimeo.com/240156473- Detta svar ändrades 6 år, 6 månader sedan av badjanne.
-
Det e kul att åka dit oavsett progg denna helg. Man kan alltid träna lite lättvindsfreestyle, och n kan man köra lite skateboard oxå.
Sen har ju Öland en östsida oclså…
-
Det e kul att åka dit oavsett progg denna helg. Man kan alltid träna lite lättvindsfreestyle, och n kan man köra lite skateboard oxå.
Jag kommer att lämna hårdvindsprylarna hemma, ett säkert drag för att prognosen ska slå om 😉
-
Jag kommer att lämna hårdvindsprylarna hemma, ett säkert drag för att prognosen ska slå om 😉
Ja då får vi tacka dig bär brisen ligger mellan 9-11 😎
Logga in för att svara.