Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Kroatien????

• Kroatien????

Posted by jox on 19 februari, 2004 at 19:29

Tjo!
    Sommarsemestern planeras redan här hemma och jag vill ju självklart få lite surf i sommar. Morsan säger Kroatien, riveran där ja och så… Har kollat i lite kataloger och sånt och det har visat sig att de har vidsurfing tillåtna stränder (vad det nu betyder). Men undrar i alla fall om någon vet hur det funkar där nere och vart de bästa spotsen finns…

/Jocke

anonym-anvandare replied 20 years, 9 months ago 4 Members · 4 Replies
  • 4 Replies
  • jox

Member
    7 mars, 2004 at 13:29

Ingen som vet något ställa alls i Kroatien??? Brukar de inte köras europa cupen där och sånt???

• hella

Member
    8 mars, 2004 at 15:36

Dom har lagt PWA-tävlingar till Kroatien i sommar så antagligen kan det vara rätt sjysst där. Du får se till att pricka in samma datum för det vore inte helt fel att vara där då!

• mickesthlm

Member
    9 mars, 2004 at 10:26

Har inte själv varit där men en komis ,
    dessa länkar kan kanske hjälpa lite.
    http://www.bol-bic-centar.hr/
    http://www.bol.hr/

• anonym-anvandare

Member
    17 mars, 2004 at 09:38

Jag va i krotatien för en massa år sen. klart och fint vatten men kan inte minnas att dte blåste mycket när jag va där

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Kroatien????

You must be logged in to create new discussions.