Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Krya på dig sourra
-
Jag reviderar min tidsstudie till 10 minuter röntgen, 10 minuter läkare och 250 minuter ligga och glo (varav endast hälften tillbringades i vaket skick). Tack för länken Kasse, den tjocke lille shortsdansaren piggar upp. Och tack Tobas, ha det gött på Öin. Rauk & roll!
-
sjysstforrestgömp kit du ligger inne me! fan kom ner o laga palt me dig så kan du hänga me resten av invaldierna på stenbocksgäde
-
HugeO;552174 wrote:sjysstforrestgömp kit du ligger inne me! fan kom ner o laga palt me dig så kan du hänga me resten av invaldierna på stenbocksgäde
ja de e bra kom hem till rehabklubben.. vi börjar få många medlemmar nu..
-
Trökiga nyheter….
…men var det inte några som efterlyste barnvakt här i forumet för ett tag sedan? 😉
Krya på dig!
-
Aj aj, orkade inte läsa tråden men krya på dig. Synd som fan
-
Go landning 🙂 Korsbanden satt kvar där de skulle? Har du opererats eller?
-
vad ska han med händerna till när han har lina?
annars behöver man ofta 2 till xbox. om man inte skaffar joystick =) -
fan va trist sourra, men nice åkning av dig. ser ju ut som att du lätt skulle kunna poppa runt till en mobe med den där backrollswvungen!
-
Det var planen att det skulle bli en Mobe av den backrollschwungen inan vi lämnade landet, därav de många upprepningarna.
Och ang. händerJag har Skate på boxen och två händer tillgängliga så det kommer nog gå bra det här.
-
haha, har du skate på boxen? Skate e fan het alltså!! (inte skate som i skateboard utan skate som i skateholm eller Skate25 menar jag då såklart).
-
fin loop… men fan vad segt, hoppas rehaben går fort
känns som jag står på tur i johannebergs knädöd nu, ena knät har ömmat lite sen kabelparken men än så länge inget värre
Logga in för att svara.