Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing KSSS eller Görväln imorgon lördag?

• KSSS eller Görväln imorgon lördag?

Publicerad av claes6 på 7 oktober, 2011 vid 12:12

Det ser ut att bli rätt OK NV/N imorgon. Funderar på KSSS eller Görvälnsbadet, någon annan som går i samma tankar?

malteaserr svarade 13 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • nachoman

Medlem
    7 oktober, 2011 vid 12:30

Klurig riktning i Sthlmsområdet. Blir det vind så kör jag nog på Trälhavet med launch från Resarö.

• claes6

Medlem
    7 oktober, 2011 vid 12:57

Aha! Lite lång resväg för mig, och nu när det verkar bli ren nordlig lutar det kanske åt Skälåker istället. Men det vore kul att veta – var går du i på Resarö?

• nachoman

Medlem
    7 oktober, 2011 vid 13:16

Skälåker är väl sådär på NNV. Funkar väl bäst om det blir lite O i riktningen.
    På Resarö kliver jag i vid en liten allmänning precis mittetmot ön Moholmen som ligger strax utanför Resarö.

• claes6

Medlem
    7 oktober, 2011 vid 13:50

Det har du helt rätt i. Jag är dålig på spots för N. Tack för tipset. Jag kanske dyker upp ändå.

• nachoman

Medlem
    7 oktober, 2011 vid 13:53

Kanske inte ett ställe värt att åka lååångt till men kan vara helt ok på N-NV. Självklart byigt men det är ju alla inomskärsställen.
    Kollar proggen imorrn och har brorsan där som kan ge liveuppdatering.
    Skriver här om jag drar ut.

• svenne

Medlem
    7 oktober, 2011 vid 14:12

Nej nej nej, vi letar nya spots på Arholma! 🙂

• nachoman

Medlem
    7 oktober, 2011 vid 18:18

borde finnas chans till bra vågor där iofs.

• mart152

Medlem
    7 oktober, 2011 vid 21:45

Ser ut att bli förmiddags surf på görväln!

• malteaserr

Medlem
    8 oktober, 2011 vid 01:11

hoppsan lite berusad jag är 🙂

funkar inte seglarvägen i saltsjöbaden? har aldrig varit där men det ser bra ut på kartan…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing KSSS eller Görväln imorgon lördag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.