Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing KSSS utmanar

  • KSSS utmanar

    Publicerad av getwet på 7 februari, 2004 vid 14:33

    hela surfsverige på duell och tävling i ÅRETS RACE MUSTASCH!

    Vinnare koras på Haga Park Kristihimmelsfärd.

    Bifogar bild på begynnande trovärdig vinnare i mellanviktsklassen……RAKHYVELN ÄRO KASTAD.

    Så välkomna alla till årets surfhändelse i Haga Park.
    Fler bilder på racemustascher mottages på denna tråd för förhandsbedömningar…….

    styret svarade 20 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 22 Svar
  • 22 Svar
  • speedjanne

    Medlem
    7 februari, 2004 vid 14:40

    Det är beställt……………

  • herodude

    Medlem
    7 februari, 2004 vid 14:46

    haahahah, vääääänta ni killar bara, om nåra år så kommer jag me tomtelurv… wink.gif he he laugh.gif

  • styret

    Medlem
    7 februari, 2004 vid 16:12

    jag tycker det där på hakan skulle bort. racemurre är ju synonymt med tyskmurre i mina öron och det där är inget som uppskattas i det urgamla preussiska riket.

    fan jag hoppas Kenneth skaffar sej en rejäl näskliare också då.

  • poppo

    Medlem
    7 februari, 2004 vid 17:47

    i kategorin “blond tangorabbat / tysk speed” har som vi som första nominerad denna skapelse som pryder(?) undertecknads överläpp sedan WA-resan för ett år sedan. kommer dock troligen ej närvara på haga.

  • getwet

    Medlem
    7 februari, 2004 vid 18:26

    Fan Janne, du är dig lik du…….händer nåt ikväll förresten, nån filminspelning eller nåt? wink.gif

  • getwet

    Medlem
    7 februari, 2004 vid 18:28

    Självklart att det på hakan ska bort lagom till Grand finale!!!! Det är ju ett tag kvar……
    Mer intressant vore om du ställde upp istället för Carbone, eller växer det inte tillräckligt? cool.gif

  • speedjanne

    Medlem
    7 februari, 2004 vid 18:28

    Va då det är ju Supermario i nintendo spelen ser du väl? Eller har du sett den här mannen i några andra sammanhang crazy.gif

  • getwet

    Medlem
    7 februari, 2004 vid 18:31

    Min fru påpekade att hon möjligen sett karln någonstans…..tror det var på en konferens, tyckte hon sa så! confused.gif
    Men när jag tänker efter så, brukar man verkligen spela Nintendo på konferenser…?

  • speedjanne

    Medlem
    7 februari, 2004 vid 18:32

    Heter din fru LORDS i efternamn?

  • getwet

    Medlem
    7 februari, 2004 vid 18:34

    Tjusig…odla på bara. Något ljus visserligen för min smak men domaren kanske tycker annorlunda….

  • getwet

    Medlem
    7 februari, 2004 vid 18:35

    Ähhhhhhh……ja……Jag som trodde hon hette Lorch….

  • styret

    Medlem
    7 februari, 2004 vid 19:02

    näru getwet här är det inte mycket tillväxt på överläppen. och det är ju en skymf emot alla riktiga vindavvisande speedmustascher att ställa upp i en sån här ultimat tävling med endast något som kommer kunna klassas som moppemurre.

  • herodude

    Medlem
    8 februari, 2004 vid 00:02

    när jag ser den blonda kisen så går tankarna oavkortat till tyskbögporr.. uuuuusccchhhhh!!!!!! å den andra snubben, e de inte han som va me i ett avsnitt i highchaparall??? ni vet han som är värsta pimpen, i porr branchen… såå jag vet inte riktigt viiilken “konference” din fru har träffat honom på.. haha

  • imported_macts

    Medlem
    8 februari, 2004 vid 07:32

    Har haft den uppe förr men….som sagt hyveln är kastad.

  • getwet

    Medlem
    8 februari, 2004 vid 08:39

    Vi kommer att ha en särskild klass för moppemuschar, en original och en trim klass. Anmäl dig till någon av dem. crazy.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing KSSS utmanar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.