-
Kuala Lumpur vindsurfing?
Om man åker till Kuala Lumpur dec-feb, var finns vindsurf sen att hitta?
Mvh och God Jul
/ebh@telia.com
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Kuala Lumpur vindsurfing?
Om man åker till Kuala Lumpur dec-feb, var finns vindsurf sen att hitta?
Mvh och God Jul
/ebh@telia.com
Inget i närheten av KL i alla fall vad jag vet. Vietnam ska ju vara riktigt schysst, men antar att du ska hålla dig i närheten av KL eller?
Jag har varit i Malaysia rätt mycket och tyvärr kan du nog glömma Vindsurfingen där. Det är oftast helt vindstilla utom 30 minuters tokstormar i samband med monsunregn.
Det enda stället jag kan tänka mig ha potential för vindsurfing i MY är utanför Kota Kinabalu i Sabah. Där verkar det i alla fall vara lite jämnare vindar och det har gått vita gäss några gånger jag varit där. Det finns en seglarklubb där oxå, men tveksam till att det skulle finnas någon vs-uthyrning.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Kuala Lumpur vindsurfing?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.