Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kul pryl! Snowboarding på gatan..

• luuddee

Medlem
    3 mars, 2005 vid 09:39

fan va fet.. synd bara att et inte finns npn fina backar här i malmö att köra på

• niklas82

Medlem
    3 mars, 2005 vid 10:01

sjyssyt som fan… det går fort so mtusan för han i slutet

• martent

Medlem
    3 mars, 2005 vid 10:55

Jag och sam ska köpa vars en! Grymt att köra ner från Hallandsåsen!!! smile.gif

• chris99

Medlem
    3 mars, 2005 vid 11:25

Jävlig cool!

Saknade feta hopp i filmen

• anonym-anvandare

Medlem
    3 mars, 2005 vid 11:25

tur att man har nära till F10 då …feeeeeta!! betong ytor för att köra med kite och freebord …har testa med skateboard ..fast det går inte a skära så bra med den ….men det ser ut att gå bra men en freebord

• hengo

Medlem
    3 mars, 2005 vid 12:04

faaan vad grymt!!! frågan är bara hur de funkar när man ska åka vanligt som på en longboard, kan det inte bli lite meckigt med extrajulen då tror ni?

• nn4an_mike

Medlem
    3 mars, 2005 vid 12:33

finns de att köpa i Sverige än ? – i så fall var ?

• george_jung

Medlem
    3 mars, 2005 vid 12:38

tänkte också på de, übergrymt om de funkar både och

• brickan

Medlem
    3 mars, 2005 vid 13:25

Svar till:

faaan vad grymt!!! frågan är bara hur de funkar när man ska åka vanligt som på en longboard, kan det inte bli lite meckigt med extrajulen då tror ni?

[/ QUOTE ]
    Funkar nog bäst om man kör i brant backe eller vad händer om man inte svänger tillräckligt så att dom stora hjulen inte bromsar?
    Fet pryl i vilket fall.

• anonym-anvandare

Medlem
    5 mars, 2005 vid 16:19

supercoolt. borde funka med att köpa hjulen på järnhandeln å bulta fast dom på skejten. Det sliter nog en del gummi med alla sladdsvängar…

Farbror Joa

• zoolander

Medlem
    5 mars, 2005 vid 17:08

billigare än en longboard + att det borde ju inte vara omöjligt att kitea med!

vill ha!
    jag har nedförsbacke hela vägen till skolan!

• noobody

Medlem
    9 mars, 2005 vid 17:41

Faen va fet den va !! någon som känner att dom behöver ”importera” några sånna !? så är jag spekulant ; ))

• mav

Medlem
    9 mars, 2005 vid 18:38

Jag håller på att styra upp Freeboards i/till Sverige. Mer info kommer inom snart! cool.gif

• dedde

Medlem
    9 mars, 2005 vid 19:01

Svar till:

Jävlig cool!

Saknade feta hopp i filmen

[/ QUOTE ]

har du sett senaste(tror jag) DC skatefilmen? en kille som kör skate på en kick model bigjump, helt sjukt! drar rodeos och grejer…

• zoolander

Medlem
    9 mars, 2005 vid 22:07

eh.. kolla ebay..dom säljer en billigt som fan

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kul pryl! Snowboarding på gatan..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.