Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kul pryl! Snowboarding på gatan..
-
Kul pryl! Snowboarding på gatan..
Publicerad av curry på 3 mars, 2005 vid 09:22Quicktime krävs.
Ser helt grymt ut! Snowboard…fast på typ en skateboard..
Kanske kul med en liten trainerkite vid lättvindsdagarna också.jbi svarade 17 år, 12 månader sedan 19 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
fan va fet.. synd bara att et inte finns npn fina backar här i malmö att köra på
-
Jag och sam ska köpa vars en! Grymt att köra ner från Hallandsåsen!!!
-
tur att man har nära till F10 då …feeeeeta!! betong ytor för att köra med kite och freebord …har testa med skateboard ..fast det går inte a skära så bra med den ….men det ser ut att gå bra men en freebord
-
faaan vad grymt!!! frågan är bara hur de funkar när man ska åka vanligt som på en longboard, kan det inte bli lite meckigt med extrajulen då tror ni?
-
Svar till:
faaan vad grymt!!! frågan är bara hur de funkar när man ska åka vanligt som på en longboard, kan det inte bli lite meckigt med extrajulen då tror ni?
[/ QUOTE ]
Funkar nog bäst om man kör i brant backe eller vad händer om man inte svänger tillräckligt så att dom stora hjulen inte bromsar?
Fet pryl i vilket fall. -
supercoolt. borde funka med att köpa hjulen på järnhandeln å bulta fast dom på skejten. Det sliter nog en del gummi med alla sladdsvängar…
Farbror Joa
-
billigare än en longboard + att det borde ju inte vara omöjligt att kitea med!
vill ha!
jag har nedförsbacke hela vägen till skolan! -
Faen va fet den va !! någon som känner att dom behöver ”importera” några sånna !? så är jag spekulant ; ))
-
Jag håller på att styra upp Freeboards i/till Sverige. Mer info kommer inom snart!
-
Svar till:
Jävlig cool!
Saknade feta hopp i filmen
[/ QUOTE ]
har du sett senaste(tror jag) DC skatefilmen? en kille som kör skate på en kick model bigjump, helt sjukt! drar rodeos och grejer…
Logga in för att svara.