Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kulingvarning.nu uppdaterad

  • Kulingvarning.nu uppdaterad

    Publicerad av gurra1978 på 6 maj, 2008 vid 19:02

    Jag tänkte bara tala om att kulingvarning.nu har fått en extreme makeover. Då jag under min tid som vindsurfare hunnit dokumentera rätt mycket i form av bilder och film har jag nu sammanställt allt på ett ställe. Det kommer att komma mer filmer, gamla som nya, och lite bättre layout på spotsen och så men detta är iallafall en början. Sen har jag flyttat min blogg hit också om någon vill veta var jag seglat och så :tongue:

    Hoppas ni gillar den .

    //Gurra

    dr-masse svarade 16 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • aronh

    Medlem
    6 maj, 2008 vid 19:18

    Snyggt jobbat. Det märks att det är brist på vind.

    Gillar den utökade spotguiden. Bilderna ger en bra översikt. Går det att fixa så att bilden visas där man är om man klickar på en istället för längst upp på sidan. Har inte riktigt vant mig vid att bara ha pekplatta på min bärbara dator. Härligt med lite nygamla bilder i galleriet också.

  • gurra1978

    Medlem
    6 maj, 2008 vid 19:27

    Tack. Jag har sysselsatt mig lite varje kväll nu och sytt ihop detta.

    Jag stör mig också på det där att den inte går tillbaka till stället man var vid när man kollar på bilderna. Men det kommer jag lösa på så sätt att spotsen ska få egna sidor så de ska inte ligga så där samlat som nu. Många spotguider har bra info om var spoten ligger och så men jag vill visa exakt vad man kan få vid bra förhållanden. Det i form av bilder och jag har även filmer från när det går av ordentligt. Kommer länkar till varje spot sen. Jag rekommenderar er att kolla på “panoreringsbilderna” för att se hela stället. Klicka på full size och sen klicka på bilden igen. De är 760 pixlar höga och jättebreda.

    Jag vill förmedla känslan av att svensk vindsurfing är rätt bra då det blåser. Det gäller bara att vara på rätt ställe vid rätt tidpunkt.

  • htn

    Medlem
    6 maj, 2008 vid 19:39
    gurra1978;463379 wrote:
    Jag tänkte bara tala om att kulingvarning.nu har fått en extreme makeover. Då jag under min tid som vindsurfare hunnit dokumentera rätt mycket i form av bilder och film har jag nu sammanställt allt på ett ställe. Det kommer att komma mer filmer, gamla som nya, och lite bättre layout på spotsen och så men detta är iallafall en början. Sen har jag flyttat min blogg hit också om någon vill veta var jag seglat och så :tongue:

    Hoppas ni gillar den .

    //Gurra

    Den gillar vi!:smile:
    /Henrik T.

  • poppo

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 11:46

    Grymt snyggt Gurra!

  • dr-masse

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 12:07

    Härlig sida Gurra! Nästan för snygg, faktiskt… 😉

    Och dina blogginlägg är inte alls för långa. De är av rätt längd, och kul att läsa. Jösses, kolla in mina inlägg här på konfen…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kulingvarning.nu uppdaterad

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.