Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Kupévärmare köpes!

• Kupévärmare köpes!

Publicerad av falle på 26 april, 2007 vid 19:34

Någon som sitter på en värmare att ha i surfbussen? (inte el-driven) Tänkte kunna använda den vid fri-camping, ev. spritdriven eller bensin. Vet inte om Eberspaecher är bästa alternativet då det är en del meck att installera…

Tacksam för svar…

falle svarade 17 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • kitemaster

Medlem
    26 april, 2007 vid 20:15

Har du ventilation för eventuell spritvärmare? Det är lite otäckt att klota med en sådan, då dessa slukar gott med syre…

• yann

Medlem
    26 april, 2007 vid 20:15

Se där ja! Gratulerar till köpet. Hoppas bara du har mer tur med den än vad jag hade med min. När allt funkar är det verkligen den utimata surfbilen!

Ventilationsluckan är väl den där vita på skjutdörren?

• falle

Medlem
    26 april, 2007 vid 20:45

@kitemaster 379523 wrote:

Har du ventilation för eventuell spritvärmare? Det är lite otäckt att klota med en sådan, då dessa slukar gott med syre…

Vet inte mycket om dessa…

• falle

Medlem
    26 april, 2007 vid 20:47

@Yann 379524 wrote:

Se där ja! Gratulerar till köpet. Hoppas bara du har mer tur med den än vad jag hade med min. När allt funkar är det verkligen den utimata surfbilen!

Ventilationsluckan är väl den där vita på skjutdörren?

Tack, mycket nöjd! Sitter en ventilationslucka i taket och en i dörren och två för kylskåpet på andra sidan bussen…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Kupévärmare köpes!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.