Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kurser i Skåne eller var finns det närmast? Öland?

• Kurser i Skåne eller var finns det närmast? Öland?

Publicerad av percy_bly på 13 maj, 2004 vid 16:13

Total beginner. Vindsurfar men vill börja kita. Var finns first aid i kite? Hjälp hjälp hjälp! grin.gif confused.gif

annas svarade 20 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • brickan

Medlem
    13 maj, 2004 vid 16:18

Det finn ju många runt om skåne kolla http://www.kiteshop.nu

• percy_bly

Medlem
    13 maj, 2004 vid 16:36

Nize!
    En fråga bara… Hos Kiteshop betala man lika mkt för 4 timmar som 8 timmar hos killarna i Halmstad. Vet du hur det går ihop? Visserligen kär skånekillarna max 2 elever men ändå…

• naish

Medlem
    13 maj, 2004 vid 16:54

Varför sluta w-surfa???SVIKARE mad.gif wink.gifKite suger balle!

Svar till:

Total beginner. Vindsurfar men vill börja kita. Var finns first aid i kite? Hjälp hjälp hjälp! grin.gif confused.gif

[/ QUOTE ]

• brickan

Medlem
    13 maj, 2004 vid 17:16

Jag gick en kurs där och det var inga 4 timmar där vi körde kurs till vi var trötta och kände att det var nog.
    Tror inte detta var nått specialfall utan snacka du med killarna så ska du se att dom fixar kurs så du blir nöjd

• jott

Medlem
    13 maj, 2004 vid 20:39
  • skejtar_henke

Medlem
    13 maj, 2004 vid 22:03

Jag gick kurs första gången jag med. Det var bra och lärde mig mycket. Var lite så som du 4 timmar där 0ch 5 där. vilket är bäst. Man vill ju ha valuta för pengarna. Jag ´gick med huber och martin här i skåne.. Jag höll väl på 4-5 timmar. Men jag var helt slut efteråt.. Blåser det bra så orkar man fan inte mer när man är nybörjare.. Iof har du ju vindsurfat men tror ändå du kommer att bli trött. Hoppas du blir biten och att du får det roligt. Om du vill ha tips vem du ska kontakta så kan jag ge dig ett par namn här i skåne. Finns ju en hel del som kör kurser.

Henke

• anonym-anvandare

Medlem
    13 maj, 2004 vid 22:48

Kurser på Öland från nu på lördag kolla http://www.surfersparadise.nu

• percy_bly

Medlem
    14 maj, 2004 vid 12:12

Tjena!
    Det låter bra. Om du har några att rekommendera så vore jag mkt tacksam för nummer till dessa!

Hur går det annars för dig; gått flera kurser eller kör du själv med egen utrustning?

• hengo

Medlem
    15 maj, 2004 vid 00:52

har du pubertalkris eller? för ca 2 månader sedan var du den lite hippa, annorlunda och unga killen som
    BÅDE vindsurade OCH kitade. du verkade tycka att det verkligen var asballt att just du kunde vindsurfa men samtidigt acceptera kitare och kita själv. nu verkar du vänt till att vara killen som är liten och ung, men ändå vågar säga att han hatar kitare.. stick jävla förlorare

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

• eddie

Medlem
    15 maj, 2004 vid 06:47

Svar till:

Tjena!
    Det låter bra. Om du har några att rekommendera så vore jag mkt tacksam för nummer till dessa!

Hur går det annars för dig; gått flera kurser eller kör du själv med egen utrustning?

[/ QUOTE ]

Kan inte annat än rekomendera Martin Bergman som jag gick kurs hos. Han var engagerad och entusiasmerande (vilket jävla ord)
    Du hittar hans nummer om du söker på Tablas Kite.

• naish

Medlem
    15 maj, 2004 vid 06:54

Det var ett skämt crazy.gifFan vad alla ska va seriösa på dena sidan blush.gif

Svar till:

har du pubertalkris eller? för ca 2 månader sedan var du den lite hippa, annorlunda och unga killen som
    BÅDE vindsurade OCH kitade. du verkade tycka att det verkligen var asballt att just du kunde vindsurfa men samtidigt acceptera kitare och kita själv. nu verkar du vänt till att vara killen som är liten och ung, men ändå vågar säga att han hatar kitare.. stick jävla förlorare

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

• hengo

Medlem
    15 maj, 2004 vid 10:36

jävlit kul när du drar samma skämt om och om igen och det är det absolut enda du skriver i kitesurfingforumet

Svar till:

Det var ett skämt crazy.gifFan vad alla ska va seriösa på dena sidan blush.gif

Svar till:

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

• percy_bly

Medlem
    15 maj, 2004 vid 16:53

hahaha, har du mens eller? du måste ha tagit helt fel kille… wink.gif simma lugnt istället

• annas

Medlem
    15 maj, 2004 vid 17:25

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kurser i Skåne eller var finns det närmast? Öland?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.