Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kurser i Sthlm

• Kurser i Sthlm

Publicerad av wakeman på 25 juli, 2001 vid 15:39

Jag söker kurser i Sthlm’s-området. Det är nog främst fortsättningskurser jag söker, jag har bra koll på hur man startar och styr och hur man tar den till dragläge och allt det där, det jag behöver lära mig är själva åkningen. Så om nån har numret till nån som ger kurser eller om nån känner för att ge några tips och visa knepen så skule jag va tacksam! Maila mig på cyklo@croswinds.net

sunkan svarade 23 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    26 juli, 2001 vid 09:22

Gå in på wipikas hemsida och kolla vad den svenska återförsäljaren har för nummer, jag kommer inte ihåg vad han heter. Pratade med honnom för nå’n månad sen ang. köp av drake, han pratade då om att dra igång kurser, vet inte om det blv nå’t men du kan ju prova.
    Lycka till!!!

• sunkan

Medlem
    1 augusti, 2001 vid 09:14

Du kan alltid ringa en liten kille som heter Rikard Hilding på mob 0707-789294 Har har nyligen startat kurser i Kite surfing uppe i det nordliga Stockholm.

Hälsa ifrån Mac & Mac i Malmö !

Sunkan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kurser i Sthlm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.