Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kvalitet på ProLimit-prylar
-
Kvalitet på ProLimit-prylar
Publicerad av watertouch på 14 juni, 2004 vid 22:26Nån som har koll på kvalitén på prolimits förlängare och mastfötter? Är det vettig konstruktion?
matsb svarade 20 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Längarna är samma som Gun, Local spirit, Cutre, Tekknosport, B3 etc… Gissar att även fötterna kommer från samma fabrik.
Inget märkvärdigt alltså.
/adde
-
Mors oskar,
Vilken dag vi hade igår….
Du kollar inte F-längare efter att min ”joint” rök…igår!!
Mastfoten fördelar trycket riktigt bra, så jävla bra att den får slås bort med m-längar delen(låter värre än va det är…eller är man klen kanske…)
Kollade streamline´s som gick att plocka bort med ”min” muskelkraft (den som jag låna igår av Pierro….
Frågan är om den fördelar kraften lika väl som Pro versionén jag tvivlar (betydligt större och hårdare platta på pro ) men kass gummi blandning ( hur länge brukar jointen klara sig…borde ju var mer än ett år eller…..rök nog pga av en hoppgipp..2meter => 20 cm)
hade
mats -
Jag har haft lite problem med jointer den senaste tiden. Bytte ut två stycken i höstas varav den ena redan gått av igen och nu är det en spricka i en annan jag köpte efter det. Skall det vara så verkligen. Den jag hade innan höll ju flera år….
-
Mors Basse,
What…låter riktigt kasst…
Räddningen är verkligen tamparna som nere i botten som gör att man kan ta sig hem
Streamline …??? är dom så bra? ( gummit) Funkar gummit deras till Pro-L ….
Citat surfers Paradise webb sida:Svar till:
Originalet med dom bästa detaljerna och en joint som har en hemlig gummiblandning. Starkare joint finns inte på marknaden. Finns som Pin och Quick Release.
[/ QUOTE ]
hemlig låter som cola….
mats
-
Jag fattar ingenting av ditt inlägg… kanske borde ta det lungt med jointen i fortsättningen
/adde
-
mors adde
förstod att du inte unde hålla dig….nästan öppet mål….hehe
mats
Logga in för att svara.