Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kvällssurf?

• kvällssurf?

Publicerad av coffs på 13 juli, 2006 vid 16:09

Antar att det redan har argumenterats om detta, men jag orkar inte leta upp nån tråd…nån som surfat sent i lommatrakten i sommar? det ska ju blåsa upp idag framåt 8-9-10-tiden…kan man få belysning av månen tro? hur sent kan man köra? en annan som jobbar börjar ju känna sig lite panikslagen…hepphepp

aka_kalle svarade 18 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • mjersen

Medlem
    13 juli, 2006 vid 17:26

ingen som är sugen på ribban?

• arent

Medlem
    13 juli, 2006 vid 17:52
    mjersen wrote:
    ingen som är sugen på ribban?

Ribban funker väl inte nu eller? Om det går är jeg klar.

/Henrik, 0045 2629 5568

• mjersen

Medlem
    13 juli, 2006 vid 20:47

gött var det med litta kvällssurf på ribban, bra tryck i 14

• arent

Medlem
    13 juli, 2006 vid 21:14

Ja, det var mycket bra, och min debut på ”hemplan”. Men håller nock med Stellan, det är ingen nybörjarställe under dagstid. Här till afton var det dock bra, men det bliver snabbt trångt. Og jeg ser på mina ben, at der var mange stenar.

/Henrik, 0045 2629 5568

• arent

Medlem
    13 juli, 2006 vid 21:14

Ja, det var mycket bra, och min debut på ”hemplan”. Men håller nock med Stellan, det är ingen nybörjarställe under dagstid. Här till afton var det dock bra, men det bliver snabbt trångt på vattnet också. Og jeg ser på mina ben, at der var mange stenar.

/Henrik, 0045 2629 5568

• aka_kalle

Medlem
    13 juli, 2006 vid 21:17

aa blev gött, lite ångest att man blev så optimistisk att man riggade 9an men gick att åka litta endå ju!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kvällssurf?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.