Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kvällssurf värtan?

• feffelito

Medlem
    23 juni, 2003 vid 11:25

Skulle gärna vilja men har tyvärr inte tillgång till grejjorna… frown.gif

• sunkan_

Medlem
    23 juni, 2003 vid 13:29

Ser lovande ut om man skall tro på SMHI:

2. Söderarm-Sandhamn:
    Måndag kväll: Mellan syd och sydost, 6-9 m/s. God sikt..
    Sannolikhet 10 m/s*: 30%

• gurra1978

Medlem
    23 juni, 2003 vid 15:00

Jag var precis nere och körde lite. Seglade 9,0 och hade planing 40 % av tiden. Det mojnade till slut, kanske 3 m/s när jag stack. Jag tror det är osäkert inför kvällen men man vet aldrig. Hellre chansa än sitta hemma, då har du i alla fall försökt.

• surfskutt

Medlem
    23 juni, 2003 vid 15:10

Kommer om det börjar blåsa upp snart, innan det blir försent. Surt att kvällssurfa när man börjar knega 6:30… men men kommer det vind så, kan man snabbt komma på andra tankar.

• sunkan_

Medlem
    23 juni, 2003 vid 15:12

Japp, rör det sig ordentligt i trädtopparna efter middagen så sticker jag nog.

• sunkan_

Medlem
    23 juni, 2003 vid 16:35

Ser lite halv-taskigt ut men jag sticker ändå dit, så om någon kommer förbi så ses vi!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kvällssurf värtan?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.