Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kvällsurf i Rågelund någon?
-
Kvällsurf i Rågelund någon?
Publicerad av zilversurfarn på 15 augusti, 2005 vid 11:35Verkar som det kommer vind i eftermiddag/kväll. Nån som är på?
Missar förmodligen morgondagens vind så jag är väldigt sugen på att komma ut i kväll!kiters_se svarade 19 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Askim är fel håll för mig, bor i Bua. Blir antingen Rågelund eller kanske premiär i Kärradal om Ricci o Sjögren är där.
-
Ser ut att blåsa mer längre norrut. Sydlig vind. Var fungerar då?
Kan tänka mig att åka till Rågelund eller Askim vid 16, men finns det ställen norrut som fungerar vid sydliga vindar åker jag gärna dit….? -
Svar till:
Verkar som det kommer vind i eftermiddag/kväll. Nån som är på?
Missar förmodligen morgondagens vind så jag är väldigt sugen på att komma ut i kväll![/ QUOTE ]
Blev det något?
Peter
-
Vinden kom så sent idag
Men kom och kör någondag hos oss
Imorgon skall vi dock till Apelviken och prova Crossbow
-
Svar till:
Askim är fel håll för mig, bor i Bua. Blir antingen Rågelund eller kanske premiär i Kärradal om Ricci o Sjögren är där.
[/ QUOTE ]
Imon blir de Crossbow i Aplebay. häng på dit i stället.
-
Tja, det blev nån halvtimmas cruising med 16,5. Gick att ta höjd någorlunda, sen mojnade det. Fick iallafall bort den värsta abstinensen ur kroppen. Nu klarar jag en vecka till utan surf. (kanske..)
-
Kommer att vara där fre-sön hoppas på vind.
I morgon ska man dra till Örebro och va på möten.
Helt fel plats om man vill kita i de salta vattnet.P
Logga in för att svara.