Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing kvarglömd bom habo 28/5

• v-thun

Medlem
    28 maj, 2009 vid 21:01

aaa, ja har tappat min! Den är rosa och har silvriga glitterflames på! När kan jag hämta?

• k-man-2

Medlem
    29 maj, 2009 vid 06:33

v-thun: tyvärr överensstämmer inte din beskrivning av bommen med den upphittade.
    ledsen att göra dig besviken.

har hört att blocket kan vara ett ställe att leta på om man är ute efter rosa prylar, kolla där vettja!

• v-thun

Medlem
    29 maj, 2009 vid 14:18

ok, ska ge de ett försökt:P

• areman

Medlem
    30 maj, 2009 vid 23:22

Det lär vara min! Upptäckte att den saknades idag när jag skulle rigga i Klagshamn. En local spirit alu bom med simmer-stroppar på. 🙂 Jag skadade mig den dagen och var lite off när jag riggade ner därav missen. Hur får jag tag på den? Stort tack för att du tagit hand om den.
    /Christian A

• k-man-2

Medlem
    31 maj, 2009 vid 12:49

areman du har ett pm

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA