Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kvarglömd bom i Skanör måndag 29/8

• Kvarglömd bom i Skanör måndag 29/8

Publicerad av cedric på 30 augusti, 2011 vid 07:56

Glömde min GINkites-bom på stranden eller kanske på parkeringen vid Skanörs hamn igår 🙁 Någon som tagit hand om den?
    0733768305 har jag

southsurf svarade 13 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • cedric

Medlem
    31 augusti, 2011 vid 12:05

Upp!
    Någon av de som var där igår som hittat den? Har svårt att ta mig ner till skanör för att leta. Ganska säker på att jag glömde den på stranden.. öl eller vad som i hittelön utlovas, jag saknar min bom 🙁

• southsurf

Medlem
    31 augusti, 2011 vid 13:56
    cedric;668034 wrote:
    Upp!
    Någon av de som var där igår som hittat den? Har svårt att ta mig ner till skanör för att leta. Ganska säker på att jag glömde den på stranden.. öl eller vad som i hittelön utlovas, jag saknar min bom 🙁

Cedric, jag var där igår och det kom en strandvakt/badvakt/livräddare etc i sin defender och snackade om en bom han hade hittat på stranden så jag tog mig en titt och visst var det en Gin:wink:

Så den finns i förvar hos dem i Skanörshamnen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kvarglömd bom i Skanör måndag 29/8

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.