Senaste nytt Forums Övriga Stulet & Kvarglömt Kvarglömd sittsele från Fiskebäck (riggdäcket)

• Kvarglömd sittsele från Fiskebäck (riggdäcket)

Publicerad av anonym-anvandare på 27 juni, 2005 vid 23:12

Jag har tagit hand om en kvarglömd sittsele som jag hittade på riggdäcket i Fiskebäck sent på kvällen den 27 Juni. Jag återlämnar den mot korrekt beskrivning. Ägaren kan höra av sig till mig på 0701- 75 96 84. Jag tog hand om den så att ingen annan oärlig person tar den laugh.gif

anonym-anvandare svarade 19 år, 4 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    15 juli, 2005 vid 12:27

Hoho…. fortfarande ingen som vill ha tillbaka den? Vill dock ha en korrekt beskrivning så jag vet att den hamnar i rätta händer.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Stulet & Kvarglömt Kvarglömd sittsele från Fiskebäck (riggdäcket)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.